Yes, bryllup går ikke i vasken alligevel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
3 svar
13 synes godt om
6. februar 2015

namaha

vi havde ikke 25.000 til maden der hvor det skulle holdes, og vores sidste udvej var at aflyse

meeen 

min mand er meget uge menneske så vi fandt en hytte til leje á 4000 kr for en hel weekend også laver vi alt mad selv, i alt skl vi regne med omkring 10.000 kr som vi allerede har sparet op, nøj hvor er jeg glad og manden kan meget bedre lide det nye sted end der hvor vi valgte at holde bryllup til at starte med 

nøj hvor jeg lige pluslig glæder mig utroligt meget til mit bryllup 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2015

serinasmor

namaha skriver:

vi havde ikke 25.000 til maden der hvor det skulle holdes, og vores sidste udvej var at aflyse

meeen 

min mand er meget uge menneske så vi fandt en hytte til leje á 4000 kr for en hel weekend også laver vi alt mad selv, i alt skl vi regne med omkring 10.000 kr som vi allerede har sparet op, nøj hvor er jeg glad og manden kan meget bedre lide det nye sted end der hvor vi valgte at holde bryllup til at starte med 

nøj hvor jeg lige pluslig glæder mig utroligt meget til mit bryllup 

Ej hvor godt ..  dejligt at i kunne tænke kreativt og finde en super god løsning  

Anmeld

6. februar 2015

namaha

Jep, det er bare ærvligt at den løsning først komme 7 dage før bryllupet 

Men vi ville ikke aflyse da vi hele tiden har sagt at der findes en løsning på alt uanset hvor svær den er at finde 

Anmeld

7. februar 2015

Soffy27

Åh hvor skønt.. Håber at I får en helt uforglemmelig dag/aften/weekend 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.