Hej 
Jeg har lidt erfaring på det punkt x2 
Men allerførst -du siger at der efter 6 måneder ikke har været særlig virkling af fysioterapeut, er det fordi du ikke laver dine øvelser? ellers tænker jeg, om du skulle overveje at finde en ny fys..
Jeg fik under min første graviditet bækkenløsning i uge 30, jeg gik til fys både før og efter fødslen. I starten jævnligt og med tiden, gik der længere igennem besøgende. Mit bækken har det med at forskubbe sig 2 cm, så kan mærke når det er tid til fys.
Jeg havde en aftale med min fys om at jeg ikke skulle blive gravid før der var helt styr på bækkenet. Så inden projekt baby vol. 2 gik igang, var jeg forbi min fys oo fik "grønt lys".
Desværre gik det sådan at jeg anden gang fik bækkenløsning i uge 22. Kom igen igang med fys-forløb, som afhjalp de værste smerter.
Igen gik jeg der efter fødslen, og også denne gang var jeg oppe og få grønt lys af fyssen inden vi gik igang med projekt baby vol.3.
Nu er jeg knap 12 uger henne, og er så småt begyndt at mærke mit bækken igen, jeg starter fys-forløb på onsdag 
Mit bedste råd er at få en snak med en fys (evt. en ny). For at høre om dit bækken er stærkt nok, så du forhåbentlig kan undgå bækkenløsning i en kommende graviditet
Måske starte på fys-forløb allerede i starten af graviditeten, inden dit bækken begynder at værke.
Held og lykke med det hele, du er velkommen til at skrive hvis du har spørgsmål
Anmeld