I går da jeg var på vej til læge med min baby, for at få hende di-te-ki-pol-hib og pn vaccineret, talte jeg med en der nærmest kaldte mig en sindssyg og dårlig mor pga vaccination. Hun gav ikke ET ENESTE videnskabeligt argument imod, kun at det er mere naturligt at få selve sygdommene..nu taler man jo som.bekendt som.man.har forstand til. Men helt ærligt? Forstår i ikke at den eneste grund til jeres børn ikke får de forfærdelige sygdomme, er at der trods alt stadig er så.mange fornuftige forældre der følger vaccinationsprogrammet så sygdommene er så godt som udryddet i DK?
jeg synes simpelthen det er så ignorant at sige man ønsker at sit barn får.diverse af de her sygdomme i stedet for vaccination. Har i mødt en person der er lammet.for livetf polio? Eller i øvrigt hjerneskadet som følge af de her sygdomme? Har i ikle hørt om små babyer der dør af meningitis?
Jeg synes det er særligt ucharmerende at jeg fik at vide at hvis hendes børn smitter en svagelig der pga sin tilstand ikke kam vaccineres, så et det blot led i et naturligt lotteri. Her tænker jeg om den slags personer nogensinde har mødt et lille barn med leukæmi.
Alt i alt så synes jeg virkelig det er chokerende at folk den dag o dag nægter at lytte til mange års lægevidenskab. Hvad med jorden, er den også flad? Suk! 
Der kan være bivirkninger ved al slags behandling men mht vaccination så er det yderst sjældent. Hvorimod komplikationer ved de nævnte sygdomme forekommer rigtigt hyppigt og er alvorlige!
Anmeld