Baby lift m. indbygget fluenet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.312 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. august 2009

Sara.

Nogen af jer tøser der ved hvilket mærke / hvor man kan købe den lift til barnevogne/klapvogne som har indbygget fluenet????
-eller er der nogen af jer der har en til salg????

Har set en på trendsales for laaaaang tid siden, men kan selvfølgelig ikke huske mærket...

Mvh Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

Disney79

Hej du kan få den i Babysam ss

Anmeld

2. september 2009

Ni-ko-li-ne

hmmmm altså vores Emmaljunga Edge duo kombi har indbygget fluenet......

Anmeld

2. september 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg har købt en scandia barnevogn, hvor man så kunne købe en lift med fluenet i. Så smart. Jeg havde meget glæder af det.

Anmeld

4. september 2009

Sara.

Mange tak for alle jeres svar.... sådan en skal jeg have købt mig

Anmeld

5. september 2009

karinaliva

Ja, den lift kommer fra Babysam. Det er deres eget mærke og den koster 600 kr.
Jeg har den, og er bare såå glad for den.. Virkelig super med det fluenet

Karina.

Anmeld

6. september 2009

Sara.

karinaliva skriver:

Ja, den lift kommer fra Babysam. Det er deres eget mærke og den koster 600 kr.
Jeg har den, og er bare såå glad for den.. Virkelig super med det fluenet

Karina.

Ja synes også bare det lyder rigtig smart.... også hvis barnet nu skal stå og sove i liften / ligge og lege i den,imens den ikke er i barnevognen... så er der stadig fluenet. Det lyder vildt smart og 600 kr er da ikke galt i forhold til andre lifte

Anmeld

7. september 2009

karinaliva

Vi brugte det rigtig meget her i sommer, havde stortset aldrig fluenet ud over barnevognen, kun over liften - såå smart altså

Og når vi alle var ude i haven, kunne han ligge i liften på bordet og lege under fluenettet

Kvaliteten af liften, er faktisk fin.. Og så er den både længere og bredere end de andre lifte

Karina.

Anmeld

7. september 2009

Sara.

karinaliva skriver:

Vi brugte det rigtig meget her i sommer, havde stortset aldrig fluenet ud over barnevognen, kun over liften - såå smart altså

Og når vi alle var ude i haven, kunne han ligge i liften på bordet og lege under fluenettet

Kvaliteten af liften, er faktisk fin.. Og så er den både længere og bredere end de andre lifte

Karina.

Det er liiiiige præcist det jeg tænker!!!!! det virker bare så smart! er sikker på at jeg også vil blive glad for det! føder helt slut marts eller start april så det passer fint med sådan en lift...

Har dog lige været i Baby Sam i dag for at tjekke.... og de siger de ikke selv sælger nogen lift med myggenet så spurgte jeg hvad deres Scandia lifte med net kostede (havde nemlig lige set en i butikken) og dem sælger de åbenbart ikke alene... kun med barnevogne... Ekspedienten sagde de ikke havde lifte til salg uden barnevogne...

Kan det virkelig være rigtigt??

Anmeld

7. september 2009

karinaliva

Jo, det lyder godt nok mærkeligt  
Hvilken BabySam var det der svarede sådan?
Der er jo en Basic lift i kataloget til 500 kr. (dog uden fluenet), såå det er da helt ude i skoven, at svarer sådan!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.