Hvad tænder han på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
4 svar
5 synes godt om
4. februar 2015

Anonym trådstarter

Hej dejlige kvinder 
Håber ikke dette virker stødende eller upassende, men jeg ved ikke hvor jeg ellers skal spørge om dette. 

Jeg skal imorgen se en mand for 2 gang. Sidst vi sås havde vi sex og det sker nok også imorgen. Vi har det sjovt og snakker godt sammen, og vi er begge meget ærlige og helt os selv! Jeg er ikke interesseret i at skulle have følelser for ham, så for mig er det ren sex. 
Jeg tænker bare på om man kan spørge ham imorgen som en slags indledning hvad han tænder på, så jeg kan give ham det bedste oplevelse, da jeg virkelig gerne vil give ham en fantastisk oplevelse?? 

Skriv hvis det er upassende så sletter jeg opslaget. Jeg blev single for 3 mdr. siden igennem et langt forhold og derfor har jeg haft brug for bekræftigelse på denne måde. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2015

serinasmor

Det synes jeg sagtens du kan spørge ham om  

Btw så kan du jo også sagtens stille dette spørgsmål her - du har været så flink at lægge dit spørgsmål i den rigtige kategori så er det muligt for dem det måske støder at styre udenom Tak 

Anmeld

4. februar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det gir fint mening at spørge hva han tænder på, når nu i er eninge om at det er sex i vil ha ud af jeres forhold. Ellers ville det jo ik være sjovt vh stine

Anmeld

4. februar 2015

modesty

Anonym skriver:

Hej dejlige kvinder 
Håber ikke dette virker stødende eller upassende, men jeg ved ikke hvor jeg ellers skal spørge om dette. 

Jeg skal imorgen se en mand for 2 gang. Sidst vi sås havde vi sex og det sker nok også imorgen. Vi har det sjovt og snakker godt sammen, og vi er begge meget ærlige og helt os selv! Jeg er ikke interesseret i at skulle have følelser for ham, så for mig er det ren sex. 
Jeg tænker bare på om man kan spørge ham imorgen som en slags indledning hvad han tænder på, så jeg kan give ham det bedste oplevelse, da jeg virkelig gerne vil give ham en fantastisk oplevelse?? 

Skriv hvis det er upassende så sletter jeg opslaget. Jeg blev single for 3 mdr. siden igennem et langt forhold og derfor har jeg haft brug for bekræftigelse på denne måde. 

Det er da bestemt ikke upassende, tværtimod. 

Anmeld

4. februar 2015

Røverdatter

Jeg synes bare det er super fedt at du er ærlig - altså det du skriver til sidst. Og super fedt at du er ærlig med ham 

Ja, mænd kan godt li' ligefremhed - så spørg du bare løs. Men samtidig så være ikke for "nem". Hold ham tryllebundet - som i , at han vil ha' mere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.