Andre der kender til det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2015

Chevro

Kan være selve sutten på flasken genere gummerne foran Der skal ikke meget tid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2015

Soffy27

Snakkede nemlig med sp i sidste uge og hun syntes det var SÅ vigtigt at fortsætte med mme..

Har lige skuret og skrubbet og kogt alle flasker, for de plejer jo bare at blive vasket grundigt op i hånden (havde jeg fået af vide var ok når ham var 6 mdr) tænker det måske kunne være nogen sæberester der ikke var skyllet ordentligt væk sidst jeg lavede flakser. Så laver lige en flaske herefter og vil han ikke have den må det være slut med mme.. (hvilket jeg ikke vil brokke mig over, da det er en træls opgave at skille, vaske, samle igen osv) 

Han spiser næsten alt vores mad med stor velbehag - men ifølge sp var det vigtigt med mme til han var 1 år.. 

Tusind tak for svar allesammen 

Anmeld

4. februar 2015

Gabriel

Soffy27 skriver:

Min søn har de sidste 2 dage ikke ville have hans flaske.. Han græder når han skal spise fra den.. 

Han er snart 8 mdr - og plejer at få flaske 2-3 gange i døgnet og så selvfølgelig grød og anden mad - det vil han dog gerne have..

Kan det være pga tænder? Han har ikke nogen endnu, så de er vel på vej.. 

Eller måske fordi han ikke gider det flaskepjat mere?  

Andre der har oplevet dette? 

Min førstfødte havde det ikke sådan.. 

Hvis det er på grund af tænder kan du prøve at lægge gummidutten i køleskab/fryser. Det hjælper med noget koldt, så kan det være han vil tage imod den

Anmeld

4. februar 2015

FrkGranger

Husk han kan have brug for jern dråber når han ikke får 400 ml mme om dagen...

Det kan du få lægen til atmåle...

Anmeld

4. februar 2015

Clisolka

Soffy27 skriver:

Han vil ikke have den uanset om han sidder, ligger, står eller andet.. Så det må være selve flasken han siger nej til - forstår bare ikke hvorfor.. 

Har lige prøvet med mælken fra tude kop i stedet og det vil han gerne have. 

Han græder ikke når han ligger ned for at sove eller når han ligger ned og leger - og sover rigtigt godt om dagen og natten for det meste..

Det er bare sket fra den ene dag til den anden at han ikke ville have flasken - han skriger nærmest når han ser den.. 

Sådan var min ældste også - hun stoppede fra den ene dag til den anden da hun var 8 mrd. gammel. Natflasken gad hun ikke da hun var 6 mrd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.