Overraskelse????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.070 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. august 2009

mor_sabina

Hej alle i søde piger
Nu her til aften får min dejlige mand ferie og vi skal rigtige hygge hele næste uge lige med undtagelse af de tidlige morgner hvor han skal på jagt ().
Men derfor tænkte jeg at jeg da vil overraske ham og rigtig hygge om ham.
Er der nogen gode ideer?
Jeg har været vidt omkring skal jeg "bare" lave middag og tage pænt undertøj på eller skal jeg pakke bilen og overraske ham med en tur ud i det blå?
Kunne godt bruge ligt inspiration, vilde, dyre, almindelige, romantiske alle forslag tages imod med kyshånd
OBS! vi har jo lille Phillip Emil så er med på slæb hvis der kommer forslag som sverigestur osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

Sujan

Min kæreste lavede noget rigtig romantisk men lidt plat for mig da vi havde årsdag. Han sagde vi skulle noget men ville ikke sige hvad det var. så tog pænt tøj på og jeg blev sat i bilen med bind for øjenen og vi kørte rundt og jeg blev hjulpet ud af bilen stadig med bind for øjenen og blev ført ind et sted hvor der var rigtig romantisk musik og fik lov at tage bindet af og der stod vi i vores egen stue hvor der var dækket op til to med rigtig god mad og romantisk stemning. Vi hyggede simpelthen så meget bare os to og sluttede af med karbad, champagne og jorbær. Bed godt det er lidt plat men synes simpelthen det var sådan en dejlig aften, måske fordi jeg havde forventet et alm. restaurant besøg med andre mennesker og sådan og ligepludselig var det bare mig og ham.

Synes det var sødt at han havde gjort så meget ud af det og ikke bare bestilt bord et sted. Men kan jo være meget rart at tage ud hvis man er meget hjemme, for at komme lidt væk fra det trivielle.

Anmeld

28. august 2009

Slettet

Sujan skriver:

Min kæreste lavede noget rigtig romantisk men lidt plat for mig da vi havde årsdag. Han sagde vi skulle noget men ville ikke sige hvad det var. så tog pænt tøj på og jeg blev sat i bilen med bind for øjenen og vi kørte rundt og jeg blev hjulpet ud af bilen stadig med bind for øjenen og blev ført ind et sted hvor der var rigtig romantisk musik og fik lov at tage bindet af og der stod vi i vores egen stue hvor der var dækket op til to med rigtig god mad og romantisk stemning. Vi hyggede simpelthen så meget bare os to og sluttede af med karbad, champagne og jorbær. Bed godt det er lidt plat men synes simpelthen det var sådan en dejlig aften, måske fordi jeg havde forventet et alm. restaurant besøg med andre mennesker og sådan og ligepludselig var det bare mig og ham.

Synes det var sødt at han havde gjort så meget ud af det og ikke bare bestilt bord et sted. Men kan jo være meget rart at tage ud hvis man er meget hjemme, for at komme lidt væk fra det trivielle.

WAUW dét er da ikke spor plat!!  Helt vild god ide og meget romantisk

Anmeld

28. august 2009

mor_sabina

Sujan skriver:

Åhh hvor er han sød og synes faktisk det var meget opfindsomt herhjemme er jeg nødt til at være romantisk ellers sker der ikke noget Men vil overveje den med bare at føre ham hjem igen så er det lidt ekstra synes jeg desværre har vi ingen karbad

Anmeld

28. august 2009

Sujan

Ja var vildt dejligt. En rigtig fed aften fordi den bare var så enkelt og han havde gjort sig umage. SÅ jeg blev vildt rørt. Så mon ikke din kæreste ville blive rigtig glad

Anmeld

16. september 2009

kiwilouise

Sujan skriver:

nårh hvor er det sødt det er det mest romantiske jeg har hørt længe

Anmeld

16. september 2009

LotteGabriella

mor_sabina skriver:

Åhh hvor er han sød og synes faktisk det var meget opfindsomt herhjemme er jeg nødt til at være romantisk ellers sker der ikke noget Men vil overveje den med bare at føre ham hjem igen så er det lidt ekstra synes jeg desværre har vi ingen karbad

hmmm nu ved jeg ikke om I er alene?! Hvis ja så har jeg en anden idé

Anmeld

16. september 2009

mor_sabina

LotteGabriella skriver:

hmmm nu ved jeg ikke om I er alene?! Hvis ja så har jeg en anden idé

Kom med den din frækkert vi får vel noget alene tid en dag

Anmeld

16. september 2009

LotteGabriella

mor_sabina skriver:

Kom med den din frækkert vi får vel noget alene tid en dag

LOL ooh my god you know me already

Jamen det skulle egentlig være når han kom hjem fra arbejde, at I var alene, men det kan jo gøres når som helst - det er bare mere pirrende når han slet ikke ser dig, du skal være nøgen.....du lægger noget han kan binde om øjnene ude i gangen...så skriver du en sms til ham hvori du skriver at du har lagt det til ham i gangen og han skal ta' det på lige så snart han er kommet ind af døren, han skal dog lige ta' sko og jakke af derefter klæ'r du ham af og kærtegner ham lidt imens, når du har fået tøjet af ham, ta'r du ham med ud i badet og vasker ham blidt fra top til tå....du kan jo så evt. gnide dig op af ham bagfra, så han kan mærke dine bryster og så ta' blidt fat om ham og ja lad hænderne finde hvad de nu end har lyst til Brug fantasien.....du kan så vælge at ha' lagt rent tøj frem til  ham til I skal ud og spise og så kan han få resten senere....eller du kan give ham HELE omgangen med det samme

Anmeld

16. september 2009

mor_sabina

LotteGabriella skriver:

LOL ooh my god you know me already

Jamen det skulle egentlig være når han kom hjem fra arbejde, at I var alene, men det kan jo gøres når som helst - det er bare mere pirrende når han slet ikke ser dig, du skal være nøgen.....du lægger noget han kan binde om øjnene ude i gangen...så skriver du en sms til ham hvori du skriver at du har lagt det til ham i gangen og han skal ta' det på lige så snart han er kommet ind af døren, han skal dog lige ta' sko og jakke af derefter klæ'r du ham af og kærtegner ham lidt imens, når du har fået tøjet af ham, ta'r du ham med ud i badet og vasker ham blidt fra top til tå....du kan jo så evt. gnide dig op af ham bagfra, så han kan mærke dine bryster og så ta' blidt fat om ham og ja lad hænderne finde hvad de nu end har lyst til Brug fantasien.....du kan så vælge at ha' lagt rent tøj frem til  ham til I skal ud og spise og så kan han få resten senere....eller du kan give ham HELE omgangen med det samme

Tror det ville være svært at vente men ellers ville det under alle omstændigheder blive en kort middag UdDEN dessert Tak for ideen vil helt sikkert overraske manden en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.