10+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.241 visninger
7 svar
10 synes godt om
3. februar 2015

Papillon

10+0, 2. graviditet  En lille bule er det blevet til, nogenlunde samme størrelse som da jeg var knap halvvejs første gang 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2015

WantingBaby2012

Det er altså lidt vildt, at du allerede er gravid igen  

Jeg tror jeg ville være helt rundt på gulvet, hvis det var mig... Er din termin blevet rykket? Troede du var længere henne 

Anmeld

5. februar 2015

Jegkiggerpåfugle

Papillon skriver:

10+0, 2. graviditet  En lille bule er det blevet til, nogenlunde samme størrelse som da jeg var knap halvvejs første gang 

Kam se vi følges godt ad ..  Jeg fødte i juli 14 og venter mig til september 15 

Anmeld

6. februar 2015

Papillon

WantingBaby2012 skriver:

Det er altså lidt vildt, at du allerede er gravid igen  

Jeg tror jeg ville være helt rundt på gulvet, hvis det var mig... Er din termin blevet rykket? Troede du var længere henne 

Det syntes vi også, men har efterhånden fattet det. Det bliver hårdt, men vi glæder os bare så meget 

Ja, er rykket 8 dage tilbage efter lægen henviste til terminsscanning. Men må lige vente med den endelige termin til NF i slutningen af måneden 

Anmeld

6. februar 2015

Papillon

Jegkiggerpåfugle skriver:

Kam se vi følges godt ad ..  Jeg fødte i juli 14 og venter mig til september 15 

Ej hvor sjovt  Og tillykke med graviditeten 

Anmeld

6. februar 2015

Jegkiggerpåfugle

Tak og i lige måde

Fik i af videhvad køn i ventede sidste år? Og hvis ikke/hvis vil i sø vide det denne gang?

vi vil rigtig gerne vide det denne gang, fik en dejlig dreng sidste år - så ønsker måske en lillesøster til ham 

Anmeld

8. februar 2015

Papillon

Jegkiggerpåfugle skriver:

Tak og i lige måde

Fik i af videhvad køn i ventede sidste år? Og hvis ikke/hvis vil i sø vide det denne gang?

vi vil rigtig gerne vide det denne gang, fik en dejlig dreng sidste år - så ønsker måske en lillesøster til ham 

Ja, vi var til kønsscanning og har også bestilt tid til sådan en om en måneds tid  

Vi har en pige, og drømmer da lidt om en dreng. Det kunne jo være sjovt at have en af hver 

Anmeld

8. februar 2015

Jegkiggerpåfugle

Det kunne være rigtig skægt hvis du ventede en drenge denne gang og jeg en pige - hvad ville sandsynligheden for det lige være?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.