Hvornår var jeres hcg ude? vil igang igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
7 svar
1 synes godt om
2. februar 2015

Os&lilledig

Piv og hulk..

Vores lille drømme filur, blev endelig dannet efter 3 IUI forsøg. Vi nåede at mærke lykken da vi så det lille smukke hjerte slå.. Men lykken var kort. Ugen efter var hjertet slukket og jeg fik lavet en medicinsk abort den 7/1-15. Den 21/1 var mit hcg på 246. Det var faldet fra 79.000 til 1.200 på en uge og herefter 1.200 til 246 ugen efter.. 

Hvornår kan jeg regne med at hcg er på 0..? JEG GLÆDER MIG TIL MENS! Så vi kan komme i behandling igen <3 i morgen er der gået 4 uger. Og tænker.: så er min krop ca. 16 dage om at lave en æg løsning og herefter 14 dage igen før mens kommer. Gud det føles som om at vi ALDRIG kommer igang igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2015

mummimia

det tog mig 4 uger at komme fra 500-2 og yderligere 4 uger før jeg fik ÆL og blev gravid igen

Anmeld

3. februar 2015

Os&lilledig

mummimia skriver:

det tog mig 4 uger at komme fra 500-2 og yderligere 4 uger før jeg fik ÆL og blev gravid igen

Åh Gud...! 

Det må du slet ikke sige.. De valgte stoppe kontrol prøverne ved de 246. Så ved sker ikke hvor langt mit er kommet  :/ 

Anmeld

4. februar 2015

mummimia

de de ville ikke stoppe mig slet ikke da jeg var under 50, jeg skulle ned under 5 før jeg blev afsluttet da de mistænkte at jeg var gravid uden for livmoderen. og derfor jeg havde en SA.
men der var intet men det gik den tid der dog ved jeg at det har gået længere og kortere tid for andre.

Men jeg have en SA den 18 Juli, og den 18 August blev jeg afsluttet med en HCG på 2, og den 12 Sep er min datter som jeg venter mig nu undfanget.

og tro mig jeg var ved at blive SINDSYG for "dum" som jeg var ventede jeg jo ikke på at jeg fik min mens 1 gang som lægerne anbefaler, men jeg troede jo heller ikke jeg havde ÆL da jeg var sammen med min mand. men ja jeg gik til lægen med hvad jeg troede var stress (kvalme, utilpashed, svimmel og træthed; hvilket jeg ikke havde i første graviditet) og lægen sagde bare blah blah blah vent 1 månede og har du det stadig skidt så kom tilbage, dog blev mine symptomer værrer og jeg kom tilbage efter en uge til en blodprøve for at tjekket om jeg fik de vitaminer og mineraler jeg skulle og der fik jeg taget en graviditets prøve som jeg ikke selv havde tænkt på, og efter 5 min var den positiv, og jeg satte mig ned og tudede for det var jo ikke det jeg lige regnede med selvom det var mit ønske

jeg HÅBER for dig det går lige så let, og at du snart kommer igang igen

Anmeld

4. februar 2015

Os&lilledig

Havde læst så mange skrive at de fik målt ned til 2-0.. Så ringede til lægen idag og kom ned med det samme og fik taget en nyt. Får svar i morgen!!  

Åh er så nervøs..! Vil så gerne have den snart rammer 0. Og når den så er 0. Så skal kroppen jo liiiige fattedet, og så derfra bruge små 16-18 dage på folliklen og så 14 dage mere før mens.. Så der venter mig mere end en mdr før jeg kan regne med noget fra nu af  

vi er i fertilitets behandlig, så vi kan desværre ikke selv bruge den første ægløsning til en skid

Anmeld

5. februar 2015

Os&lilledig

Hcg var 15 idag. Er helt ødelagt..!!! Havde sådan håbet mens var på vej!! :,( 

14 dage om at komme fra 246 til 15!! 

Anmeld

6. februar 2015

May86

Jeg var 4 uger om at nå under 2 (29/7), men har så haft æl lige der omkring, for blev gravid inden næste mens og de tæller fra 18/7.

Anmeld

9. februar 2015

Os&lilledig

May86 skriver:

Jeg var 4 uger om at nå under 2 (29/7), men har så haft æl lige der omkring, for blev gravid inden næste mens og de tæller fra 18/7.

Ej hvor dejligt for dig!!

Jeg fik mens lørdag, efter 4½ uge.. Mit hcg var på 15 i onsdags. Jeg er idag startet hormonbehandling igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.