de de ville ikke stoppe mig slet ikke da jeg var under 50, jeg skulle ned under 5 før jeg blev afsluttet da de mistænkte at jeg var gravid uden for livmoderen. og derfor jeg havde en SA.
men der var intet men det gik den tid der dog ved jeg at det har gået længere og kortere tid for andre.
Men jeg have en SA den 18 Juli, og den 18 August blev jeg afsluttet med en HCG på 2, og den 12 Sep er min datter som jeg venter mig nu undfanget.
og tro mig jeg var ved at blive SINDSYG for "dum" som jeg var ventede jeg jo ikke på at jeg fik min mens 1 gang som lægerne anbefaler, men jeg troede jo heller ikke jeg havde ÆL da jeg var sammen med min mand. men ja jeg gik til lægen med hvad jeg troede var stress (kvalme, utilpashed, svimmel og træthed; hvilket jeg ikke havde i første graviditet) og lægen sagde bare blah blah blah vent 1 månede og har du det stadig skidt så kom tilbage, dog blev mine symptomer værrer og jeg kom tilbage efter en uge til en blodprøve for at tjekket om jeg fik de vitaminer og mineraler jeg skulle og der fik jeg taget en graviditets prøve som jeg ikke selv havde tænkt på, og efter 5 min var den positiv, og jeg satte mig ned og tudede for det var jo ikke det jeg lige regnede med selvom det var mit ønske
jeg HÅBER for dig det går lige så let, og at du snart kommer igang igen 
Anmeld