hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.097 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. februar 2015

Kærlighediminmave

sidder her en læge eller lign. som har forstand på laboratorie svar osv. jeg kan slet ikke forstå det her og har ikke fået brev fra sygehuset endnu.

er igang med udredning for pcos og ja der står en masse tal, nogen er røde og resten sorte, og ved androgen gruppe står der bare sendt, og så er der en masse hvor der bare står at det ikke kunne afgøres om det var inden for normal området :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2015

Kærlighediminmave

Eller nogen der selv har prøvet at aflæse blodprøver inde på sundhedsjournale?  

Anmeld

2. februar 2015

S*DD

Det lyder mærkeligt at der ikke er en bedre forklaring øv! 

Jeg kan desværre ikke hjælpe, men prøv at ring ned til din læge. 

Anmeld

2. februar 2015

Kærlighediminmave

S*DD skriver:

Det lyder mærkeligt at der ikke er en bedre forklaring øv! 

Jeg kan desværre ikke hjælpe, men prøv at ring ned til din læge. 

Jeg skulle få brev men der er bare ik kommet noget endnu. :s jeg ringede jo sidste uge og der sagde de jeg skulle vente :s

Anmeld

2. februar 2015

Mulle0802

komnubaby skriver:

sidder her en læge eller lign. som har forstand på laboratorie svar osv. jeg kan slet ikke forstå det her og har ikke fået brev fra sygehuset endnu.

er igang med udredning for pcos og ja der står en masse tal, nogen er røde og resten sorte, og ved androgen gruppe står der bare sendt, og så er der en masse hvor der bare står at det ikke kunne afgøres om det var inden for normal området :s

Hvor ser du de svar? Jeg synes godt du kan ringe til lægen igen - du har ventet læge. Hvis nogen er røde så er de unden for det normale? Men er det for at bekræfte du har pcos? For det havde du jo via scanningen ikke? 

Anmeld

2. februar 2015

Kærlighediminmave

Mulle0802 skriver:

Hvor ser du de svar? Jeg synes godt du kan ringe til lægen igen - du har ventet læge. Hvis nogen er røde så er de unden for det normale? Men er det for at bekræfte du har pcos? For det havde du jo via scanningen ikke? 

Der var mange hvor de var sorte men der stod at det ik ku sige om det var inden for det normale, og så var der to kolesterol som var røde? Må prøve at ringe igen så, føles bare som om jeg ringer hele tiden :s 

Anmeld

2. februar 2015

Mulle0802

komnubaby skriver:

Der var mange hvor de var sorte men der stod at det ik ku sige om det var inden for det normale, og så var der to kolesterol som var røde? Må prøve at ringe igen så, føles bare som om jeg ringer hele tiden :s 

Min kolsterol var også for høje og røde hvad siger dine tal? 

Anmeld

2. februar 2015

Kærlighediminmave

Mulle0802 skriver:

Min kolsterol var også for høje og røde hvad siger dine tal? 

Der er en der hedder kolesterol ldl som er 3.4 og en der kun hedder kolesterol 5.7 og aner ikke hvad det betyder, har aldrig døjet med noget :s lægen siger de kun kunne se at jeg ville få brev og der er ik nogen på sygehuset der tager tlf  

Anmeld

2. februar 2015

Mulle0802

komnubaby skriver:

Der er en der hedder kolesterol ldl som er 3.4 og en der kun hedder kolesterol 5.7 og aner ikke hvad det betyder, har aldrig døjet med noget :s lægen siger de kun kunne se at jeg ville få brev og der er ik nogen på sygehuset der tager tlf  

Mystisk det er præcis de samme værdier jeg har. Hun sagde det ikke før jeg selv spurgte hvordan mit kolsterol så ud, men det er jo kun let forhøjet. 

Er det på sundhed du ser svarene?

Der er flere ved mig hvor det står de er svære at bestille om de er uden for normalområdet. Men jeg har ikke PCO, måske de afventer de sidste svar? 

Anmeld

2. februar 2015

Kærlighediminmave

Mulle0802 skriver:

Mystisk det er præcis de samme værdier jeg har. Hun sagde det ikke før jeg selv spurgte hvordan mit kolsterol så ud, men det er jo kun let forhøjet. 

Er det på sundhed du ser svarene?

Der er flere ved mig hvor det står de er svære at bestille om de er uden for normalområdet. Men jeg har ikke PCO, måske de afventer de sidste svar? 

Ja det er så. Det lyder underligt at de er så ens.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.