hvad så IVF..nyder du din sidste fridag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. marts 2008

Loggidut

så er det i morgen det går løs for dig...er du ikke bare sindsyg spændt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2008

Kaufie

Ja, MArie - vi er jo i samme båd..... Så det er om at nyde den sidste dag i barslen..... Her er den dog startet lidt øv ved at dp'en holder en omsorgsdag, så jeg har William hjemme. Havde ellers set frem til en hel dag fra 7-14 uden barn...... Og han er heldigvis feberfri omend stadig lidt snottet. Men....sådan skulle det så ikke være.... Nu vil jeg lige snakke med chefen om den der flexible opstart - synes det er lidt hård kost for William at skulle starte ud i morgen med 7-14 når han nu højst har været der 4 timer indtil videre og kun har sovet en gang. Men nyd dagen i fulde drag - i morgen går det løs.... Mette

Anmeld

31. marts 2008

Loggidut

ohhh ja også dig mette!
det er sgu synd du ikke har været her sammen med Marie når vi har snadret kaffe...for så havde jeg kendt william bare en smule, og kunne havde stået standby med dig...hmmm....

det er godt nok træls han ikke blev kørt ordentlig ind inden du skulle afsted, men ved du hvad,....det kommer jo alt sammen! så mon ikke william finder ans plads alligevel

Anmeld

31. marts 2008

Kaufie

Hej Loggi

Tak for tanken - men jo, jeg sætter min lid til at William er "så stor" en dreng, at han sagtens kan klare det - det er nok hans mor, der er problemet......

Anmeld

31. marts 2008

ivfmarie

>( >( >(

Gæt hvad jeg har lavet... Lisbeth - jeg slår dig ihjel!! Spillet det der forpulede atlantis-pis!!
Skrev et indlæg kl 7.55, tænkte at jeg liiige kunne nuppe ét spil - og nu er kl så 12!! Og jeg har siddet på min flade og spillet - ikke engang wc har jeg været på(hvilket jeg så skal for vildt nu).
Og jeg havde ellers ih og åh så mange planer for alt det der skulle gøres klar. Fuck det - nu kan jeg sgu ligeså godt spille videre.. Tak, Lisbeth - for at ødelægge min sidste fridag - ever!

Marie - med glimt i øjet, og virkelig tissetrængende

Anmeld

31. marts 2008

Loggidut

ivfmarie skriver:

>( >( >(

Gæt hvad jeg har lavet... Lisbeth - jeg slår dig ihjel!! Spillet det der forpulede atlantis-pis!!
Skrev et indlæg kl 7.55, tænkte at jeg liiige kunne nuppe ét spil - og nu er kl så 12!! Og jeg har siddet på min flade og spillet - ikke engang wc har jeg været på(hvilket jeg så skal for vildt nu).
Og jeg havde ellers ih og åh så mange planer for alt det der skulle gøres klar. Fuck det - nu kan jeg sgu ligeså godt spille videre.. Tak, Lisbeth - for at ødelægge min sidste fridag - ever!

Marie - med glimt i øjet, og virkelig tissetrængende

lol....tror du ikke du er nød til at nuppe orlov...så du kan gennemføre det spil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.