Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Søger nogen der har erfaringer med N-SLEEP madraser eller andre madraser med Kapok. Har søgt flere steder på nettet, men har ikke fundet så mange erfaringer, så håber der er nogen herinde der kan hjælpe mig.
Anne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har både junior og voksenmadrasser (til den ældste) i kapok, og er fint tilfredse. Har også rullemadrasser til.
Dynerne bryder jeg mig ikke om, da jeg synes det er for svært at undgå klumpning ved vask.
Molka skriver: Vi har både junior og voksenmadrasser (til den ældste) i kapok, og er fint tilfredse. Har også rullemadrasser til. Dynerne bryder jeg mig ikke om, da jeg synes det er for svært at undgå klumpning ved vask.
Det er madras til barnevogn og lidt jeg er på udkig efter og har fundet nogen på tilbud, men vil gerne høre lidt mere om erfaringerne
Annemor... skriver: Det er madras til barnevogn og lidt jeg er på udkig efter og har fundet nogen på tilbud, men vil gerne høre lidt mere om erfaringerne
Barnevognsmadrassen har jeg ikke prøvet endnu. Umiddelbart tænker jeg at den eneste ulempe skulle være, at de kan være lidt hårdere i det end alm. madrasser - men det er som sagt kun de større madrasser, jeg kender.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128