Hvilket hospital?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2015

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Køge har ikke fødeafdeling, så gætter på Roskilde... ellers kan du jo vælge Hvidovre fra start til slut?

Ka, det kunne jeg selvfølgelig.. Måske Hvidovre er løsningen, hvis ikke man må få lov at beholde sin "plads" på riget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2015

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Jeg kommer fra 2860 og skal føde på riget pga at jeg også er flyttet af særlige omstændigheder men på at ring til dem og hør 

Jeg bor pt i 2100, og er derfor automatisk tilknyttet Rigshospitalet som nærmeste hospital, men jeg flytter til juni (inden jeg har født) til karlslunde, og vil jo så ikke længere have Rigshospitalet som nærmeste hospital - og da de ikke er med i frit sygehusvalg, ved jeg ikke om jeg kan vælge at beholde min "plads" på riget.. 

Det er altså ikke pga. Diabetes eller anden sygdom, at jeg bliver tilknyttet Rigshospitalet, men kun fordi jeg bor i deres område pt. 

Anmeld

1. februar 2015

(august)

Jeg fik lov til at blive på Riget selvom jeg fødte 2 mdr efter vi flyttede fra Kbh. Da jeg 8 mdr efter blev gravid igen ringede vi bare til Riget og fik lov til at føde der, fødte i 2012, men alle kontroller skulle foretages på det sygehus som jeg normalt er tilknyttet til. 

Jeg er ret sikker på du godt kan føde derinde når nu du har gået derinde til kontroller. 

Anmeld

1. februar 2015

Anonym trådstarter

(august) skriver:

Jeg fik lov til at blive på Riget selvom jeg fødte 2 mdr efter vi flyttede fra Kbh. Da jeg 8 mdr efter blev gravid igen ringede vi bare til Riget og fik lov til at føde der, fødte i 2012, men alle kontroller skulle foretages på det sygehus som jeg normalt er tilknyttet til. 

Jeg er ret sikker på du godt kan føde derinde når nu du har gået derinde til kontroller. 

Eej, det kunne da være fedt, hvis man kan få lov til det - der fødte jeg sidst, og var så tilfreds med det.  

Tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.