Farven på billed nr. 4 klæder sig godt.
Jeg ville personligt finde en dygtig frisør, og spørge hende til råds. De ved oftere hvad der passer til ens hovedform, og hvilken farve der går godt til ens hud og øjenfarve, end man selv gør.
Jeg har selv en rigtig dygtig frisør, hvor jeg bare går ind og siger: du har frie tøjler.
Hun ved selvfølgelig godt at jeg ikke ønsker blåt/grønt hår osv, men jeg er altid gået derfra yderst tilfreds med resultatet. Både farve og klipnings mæssigt.
Jeg skal ikke have farvet hår. Mit hår er alt for slidt, så det er farvet mørkt, så jeg kan lade min egen hårfarve komme ud. Mine spidser er så slidte, jeg nok skal have taget 10-15 centimeter. Har hår til cirka 7 centimeter under der, hvor man lukker bh'en på ryggen. Den frisør, jeg plejer at bruge er min eks kærestes søster. Synes det er lidt akavet at bruge hende nu
.. så jeg skal til en helt ny frisør. Frisørerne her i byen, hvor jeg bor, lukker hele tiden, nye åbner op, og sådan kører det i ring. Så kender slet ikke nogen af dem, til trods for, jeg har boet her i 20 år. 
Så jeg skal ind til en helt ny.
Anmeld