Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg står og skal til bryllup snart, hvor der er galladresscode. Har derfor købt denne fine kjole som jeg skal have på til selve brylluppet og middagen. Er lidt i tvivl om hvilke smykker jeg kan tage på til. Håber I har nogle idéer.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Katafalk skriver: Jeg står og skal til bryllup snart, hvor der er galladresscode. Har derfor købt denne fine kjole som jeg skal have på til selve brylluppet og middagen. Er lidt i tvivl om hvilke smykker jeg kan tage på til. Håber I har nogle idéer.
Prøv og kig ved Pieces, hm eller Moss copenhagen
Fin kjole!
Jeg ville nok finde et fint armbånd og så nogle fine øreringe - gerne nogle med lidt længde, særligt hvis du skal håret sat op..
Jeg ville ikke vælge en halskæde, da kjolen er fint pyntet i sig selv og udskæringen er "halv høj"
Et par store guld øreringe.. Enten nogle store runde eller nogle lange
Og så et par armbånd og måske en fin ring.. Synes ikke du skal tage halskæde på, da der allerede sker så meget på kjolen
Frk_Louise skriver:
Årh særligt de sidste par øreringe er super fede! Tak for gode bud!
Jeg ville så nøjes med et par perle ørestikker - gerne nogle lidt store nogen, men ikke overdrevet store
Evt et armbånd med perler også.
Synes kjolen er så flot og pyntet i sig selv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128