hvad er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvad er bedst?...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

842 visninger
7 svar
3 synes godt om
1. februar 2015

Anonym trådstarter

vi er blevet inviteret i svømmehallen med vores store barn og jeg vil rigtig gerne af sted, for så kan vi få en hyggelig stund med ham, men så blev jeg i tvivl; hvad er bedst for lillesøster på 10 mdr.?

Det skal nok lige tilføjes at storebror er delebarn og skal afleveres bagefter.

OBS: svømmehallen har et lille bassin, men ingen varmtvandsbassin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Helt klart med i vandet

Det er fantastiskt for dem at være i vandet og man anbefaler faktisk de starter før de er et år med at svømme

Bare husk at holde øje med om hun bliver kold for de har lidt sværere ved at holde varmen i vandet mens de er små

Anmeld

1. februar 2015

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Helt klart med i vandet

Det er fantastiskt for dem at være i vandet og man anbefaler faktisk de starter før de er et år med at svømme

Bare husk at holde øje med om hun bliver kold for de har lidt sværere ved at holde varmen i vandet mens de er små

også når der ikke er varmtvandsbassin?

jeg har gået til babysvømning med lillesøster og hun elskede det, men det var i en anden svømmehal hvor bassinet var opvarmet...

Anmeld

1. februar 2015

SandraXOXO

Vi har haft vores med i almindeligt bassin fra 6-8 mdr af. De har alle elsket det og ikke haft problem med at holde varmen. Så ta bare baby med og se hvordan det går.  

Anmeld

1. februar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

også når der ikke er varmtvandsbassin?

jeg har gået til babysvømning med lillesøster og hun elskede det, men det var i en anden svømmehal hvor bassinet var opvarmet...

uhh... kan ikke huske hvor varmt det bør være for de små poder

ring og spørg svømmehallen eller skriv til en sundhedsplejerske

Anmeld

1. februar 2015

Anonym trådstarter

vi endte med at betale en masse penge for to bade... 

ej... storebror var bange for bruserne da strålerne var meget kraftige, så han måtte ikke komme med ind og lillesøster kunne ikke lide det kolde bassin, så vi gik hurtigt ud igen...

Anmeld

1. februar 2015

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

vi er blevet inviteret i svømmehallen med vores store barn og jeg vil rigtig gerne af sted, for så kan vi få en hyggelig stund med ham, men så blev jeg i tvivl; hvad er bedst for lillesøster på 10 mdr.?

Det skal nok lige tilføjes at storebror er delebarn og skal afleveres bagefter.

OBS: svømmehallen har et lille bassin, men ingen varmtvandsbassin

Jeg ville nok ikke tage en så lille pige i et koldtvandsbassin. Kan I ikke finde en svømmehal hvor der er et varmtvandsområde ???

Anmeld

2. februar 2015

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Jeg ville nok ikke tage en så lille pige i et koldtvandsbassin. Kan I ikke finde en svømmehal hvor der er et varmtvandsområde ???

vi bor på Bornholm og det eneste varmtvandsbassin der er herover ligger i et rehabiliteringscenter og er stort set altid booket til genoptræning og babysvømning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.