Børne- og pris venlig restaurant i København

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
5 svar
3 synes godt om
1. februar 2015

sne190810

Hej alle piger og damer :-) 

Min mand og jeg vil gerne invitere vores 3 unger ud og spise idag, som en afslutning på en rigtig god og hyggelig weekend. 

Men føler mig lidt tør for ideer til, hvor vi kan tage hen, andet end det vi plejer .. Det er her jeres hjælp kunne være nyttig ;-) 

Praktisk Info: Vi er 5 personer, 2 voksne og 3 børn i alderen 4-5 år. Vi bor på Nørrebro, men kan bevæge os rundt i byen uden problemer. 

Vi orker ikke rigtig Jenses bøfhus eller Bones. Running sushi har vi været på for nylig, og kan da også godt gå an igen idag - kunne også bare være sjovt at prøve noget nyt :-P i det mindste så er nyt sushi sted. 

Børnene spiser det som bliver serveret, og er vant til at være med ude.

.. Så nogen der sidder med inde med nogle gode tips eller ideer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2015

dorthemus

Børn i byen har lavet en top 5 over bedste spisesteder med børn 

Anmeld Citér

1. februar 2015

sne190810

dorthemus skriver:

Børn i byen har lavet en top 5 over bedste spisesteder med børn 

Har de? Ja selvfølgelig har de da det ..  Hvorfor har jeg dog ikke tænkt på det. 

Tak skal De have, Frk Hansen 

Anmeld Citér

1. februar 2015

dorthemus

sne190810 skriver:

Har de? Ja selvfølgelig har de da det ..  Hvorfor har jeg dog ikke tænkt på det. 

Tak skal De have, Frk Hansen 

Selv tak frk. Jensen 

Anmeld Citér

11. april 2015

sne190810

Prøver lige igen, da vi endnu engang skal ud og spise mad! 

Børn i byens guide er liiiidt mangelfuld/kort, så søger gerne personlige erfaringer?!  Vi hat lige spist på running sushi/kinesisk i torsdags, så det er vi ikke klar til igen allerede :-p

Pris er underordnet 

Anmeld Citér

11. april 2015

Patriark

sne190810 skriver:

Prøver lige igen, da vi endnu engang skal ud og spise mad! 

Børn i byens guide er liiiidt mangelfuld/kort, så søger gerne personlige erfaringer?!  Vi hat lige spist på running sushi/kinesisk i torsdags, så det er vi ikke klar til igen allerede :-p

Pris er underordnet 

I har sikkert fundet et sted, men der ligger et indisk spisested på vesterbrogade, før Vesterbro torv i D mod byen. Det er billigt, nemt og ok kvalitet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.