Det er der vist et program som hedder, men altså lige pt. er det hos mig

Har gået med ondt i maven/underlivet siden den 18 aug. Det startede som nogle mens lignende smerter men er så blevet værre og værre. troede fakttisk først det var min æggeløsning jeg kunne mærke 8ikke at jeg nogen sinde før har kunne mærke det) men eftersom det blev ved kunne jeg godt regne ud af det ikke var det. Så satte det sig som alm smerter og igår tog jeg til lægen da det bare er blevet værre og værre dag for dag.
Min læge undersøgte mig på kryds og tværs og jeg fik taget div. prøver. ingen var positive så hun ringede på hospi på gyn og jeg var så deroppe (hold pop en masse ventetid

men de kunne heller ikke finde noget. Blev både undersøgt og sannet men intet var der at finde

Så heldigvis kunne jeg da tage hjem igen, havde ikke den store trang til at blive der.
Fik nogle piller med hjem til lige at tage smerterne, men de hjælper overhoved ikke.
Igår aftes fik jeg så endnu mere ondt og nu er det både underliv og maven. Jeg kan ikke stå/gå særlig lang tid før jeg må stætte og ligge mig ned, så ondt gør det.. Og jeg føler mig da nærmest som en hypokonder når sygehuset intet kan finde

Kh Sofie -som ikke lige er i topform pt.
Anmeld