pige gardiner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.951 visninger
20 svar
4 synes godt om
31. januar 2015

Kay

elna har ikke haft gardiner siden vi flyttede,... vi har simpelthend ikke kunne finde nogle... hun har værelse på 1. sal så det har ikke gjort så meget... 

men kan i hjælpe med at finde noget?? evt stof til at sy af... har ledt og ledt   i 3 måneder nu 

har fundet nogle på dba. men sælger svare ikke...  

de skal gerne være med prinsesser eller feer eller sommerfugle... men ikke lysserød (dog gerne pink eller lilla)  gerne med glimmer... 

sætter lige billed af det vi fandt på dba.... kan ik finde det andre steder...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

Kay

hun er vild med prinsesser og klokkeblomst... kunne godt tænke mig klokkeblomst gardiner... men hvis det er rulleggardiner skal det være 110 brede 

Anmeld

31. januar 2015

TNBC

Kay skriver:

hun er vild med prinsesser og klokkeblomst... kunne godt tænke mig klokkeblomst gardiner... men hvis det er rulleggardiner skal det være 110 brede 

Jeg har fundet et rullegardiner med klokkeblomst, men det er 80x175.

Anmeld

31. januar 2015

Nea85

Kay skriver:

Jysk plejer at have et lille udvalg af Disney-stof til f.eks. gardiner. Nu er det længe siden, jeg har været der forbi, så jeg skal ikke kunne sige om de har det i øjeblikket..

Ellers er der Stof&Stil eller Stof2000, ved dog heller ikke med sikkerhed, om de har

Anmeld

31. januar 2015

TNBC

Kay skriver:

Men efter hvad jeg kan læse mig til, kan man også få dem i 110.

Anmeld

31. januar 2015

Kay

Nea85 skriver:

Jysk plejer at have et lille udvalg af Disney-stof til f.eks. gardiner. Nu er det længe siden, jeg har været der forbi, så jeg skal ikke kunne sige om de har det i øjeblikket..

Ellers er der Stof&Stil eller Stof2000, ved dog heller ikke med sikkerhed, om de har

der har jeg undersøgt desværre :/ 

Anmeld

31. januar 2015

Kay

Yurie skriver:

Men efter hvad jeg kan læse mig til, kan man også få dem i 110.

hvor? kan kun finde dem i for store eller for små!? 

Anmeld

31. januar 2015

TNBC

Kay skriver:

hvor? kan kun finde dem i for store eller for små!? 

Her.. http://www.eurotoys.dk/site/Gardiner.asp?site=75&kat=Gardiner

men lige nu står der at der kun er 80x175, men man kan vel skrive til dem til omkring 110, og se om hvornår de får dem igen.

Der er også med prinsesser, som almindelige gardiner.

Anmeld

31. januar 2015

Pikku Myy

Kay skriver:

der har jeg undersøgt desværre :/ 

Hvad med det her:

http://www.stofogstil.dk/Katalog/Bolig.aspx?group_id=9027&ArticleId=33734

Det er godt nok hverken med feer, prinsesser eller sommerfugle, men farverne er fine og motivet inspirerende

Anmeld

31. januar 2015

Pikku Myy

Kay skriver:

elna har ikke haft gardiner siden vi flyttede,... vi har simpelthend ikke kunne finde nogle... hun har værelse på 1. sal så det har ikke gjort så meget... 

men kan i hjælpe med at finde noget?? evt stof til at sy af... har ledt og ledt   i 3 måneder nu 

har fundet nogle på dba. men sælger svare ikke...  

de skal gerne være med prinsesser eller feer eller sommerfugle... men ikke lysserød (dog gerne pink eller lilla)  gerne med glimmer... 

sætter lige billed af det vi fandt på dba.... kan ik finde det andre steder...

Jeg ved ikke så meget om gardiner - kan man bruge sådan noget stof som det her?:

http://www.stofogstil.dk/Katalog/Bolig.aspx?group_id=12577&ArticleId=33744

http://www.stofogstil.dk/Katalog/Bolig.aspx?group_id=12577&ArticleId=34833

For der var der både sommerfugle og "prinsesser"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.