Er han urimelig , eller er det mine hormoner ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
8 svar
8 synes godt om
31. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg har brug for ærlige svar ..

Jeg er gravid 29 uger henne . 

Mig og min kæreste har hele dagen gået og lagt lidt op til at vi skulle ha sex her til aften og hygge os .. 
Da vi så går op og har lagt os i sengen , blir der bare sagt godnat . 
Jeg spørger så om han ikke vil ha sex og han siger bare "Nej er for træt" .. Som han også sagde i går ...... Jeg blir rigtig ked af det , hormoner , og faktisk lidt vred for havde glædet mig til at hygge med ham .. Jeg siger så til ham , at det sikkert bare er fordi jeg blir federe og federe og grimmere og grimmere , hvortil han bare svarer : Ja , din mave er ret meget i vejen . Det skal lige siges at jeg kun har taget 3 kilo på indtil videre og det kun sidder på maven .. Han indrømmede også at han faktisk ikke gad . Jeg blev ekstremt såret over det , fordi vi altid har haft en godt sexliv , faktisk stort set hver dag , og sex er ret vigtigt for os begge to . Jeg blev bare vildt ked af sådan en udmelding . 

Er det mine hormoner , eller er det ham der er urimelig ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

Mama93

Snak med ham om det, fortæl ham at du blev ked over det han sagde.. 

Anmeld

31. januar 2015

Tumling<3

Mon ikke han synes at maven både er fysisk i vejen ved sex, når du er så langt henne, og måske også psykisk. Jeg tror mange har svært ved at glemme baby under sex, da man jo fysisk bliver mindet om den hele tiden. Så man skifter fra at være en sexet kvinde til at blive en der bærer på en skøn lille baby, som far gerne vil passe godt på og ikke "støde op i" under sex.

Jeg synes dog helt sikkert det er urimeligt at lægge op til det og så springe fra, når det kommer til stykket. Sex er absolut vigtigt, men jeg tror tit hyppigheden falder i takt med at maven vokser.

Anmeld

31. januar 2015

Lisette W

Anonym skriver:

Jeg har brug for ærlige svar ..

Jeg er gravid 29 uger henne . 

Mig og min kæreste har hele dagen gået og lagt lidt op til at vi skulle ha sex her til aften og hygge os .. 
Da vi så går op og har lagt os i sengen , blir der bare sagt godnat . 
Jeg spørger så om han ikke vil ha sex og han siger bare "Nej er for træt" .. Som han også sagde i går ...... Jeg blir rigtig ked af det , hormoner , og faktisk lidt vred for havde glædet mig til at hygge med ham .. Jeg siger så til ham , at det sikkert bare er fordi jeg blir federe og federe og grimmere og grimmere , hvortil han bare svarer : Ja , din mave er ret meget i vejen . Det skal lige siges at jeg kun har taget 3 kilo på indtil videre og det kun sidder på maven .. Han indrømmede også at han faktisk ikke gad . Jeg blev ekstremt såret over det , fordi vi altid har haft en godt sexliv , faktisk stort set hver dag , og sex er ret vigtigt for os begge to . Jeg blev bare vildt ked af sådan en udmelding . 

Er det mine hormoner , eller er det ham der er urimelig ? 

Måske er han bange for at skade baby? Min Kæreste er blevet lidt bange for at have sex efter maven er blevet så tydelig og han kan mærke og se sparkende. Han er bange for at det gør ondt på baby og kan ikke slappe af på samme måde. 

Tror det er vigtig at snakke om det, så du ikke tror det er fordi du er blevet usexet, når der højst sandsynligt er en helt anden grund. 

Anmeld

31. januar 2015

CLB

Jeg ved godt at det kan være svært for mænd psykisk ovs ovs. 

Men jeg synes han er super streng!! - jeg var også blevet utrolig ked og vred hvis min mand hvad sagt det der til mig!

Jeg synes ikke det er fair!

Men der er ikke andet for end bare at tag en snak med ham om det jo!(: 

Anmeld

31. januar 2015

CaWi

Personligt ville jeg ikke tage det så tungt. For jo, maven er altså i vejen lige så snart den får lidt størrelse. 

Som kvinde kan vi jo sagtens blive ved med at tænde på vores mand. Det er ikke ham der tager på jo, ikke ham der bliver hormonella så vi hele tiden skal passe på med hvad vi siger og gør.

De er altså bare ikke skruet sammen på samme måde som os kvinder.

HHerhjemme kan vi godt gå og geare hinanden op til sex hele aftenen, men når vi så kommer i seng, så kan vi simpelthen godt være for trætte eller dvaske til overhovedet at gide det. Hvis man skal gå og være skuffet hver gang? Ej vel.....

Hilsen en der ikke fik sex de to sidste mdr af graviditeten fordi manden mente hans "præmie sæd" ville sætte fødslen igang for tidligt

Anmeld

31. januar 2015

Mjh1994

Snak med ham om det, jeg ville selv have det på samme måde. Det er ubehageligt at blive afvist og det er endnu mere ubehageligt hvis det har noget med en selv at gøre. Man føler sig ikke sexet nok. 

Vi har ingen problemer herhjemme med sex, og tror heller ikke at det kommer med tiden. 

Og mig der troede at alle mænd syns at deres gravide kæreste/kone er sexet. Har nemlig hørt at mænd tænder på gravide kvinder. 

Anmeld

31. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Altså hvis min mand lagde op til sex igennem en hel dag, så skulle varen leveres, sådan er det. Alt andet er bare såen lidt "narrefisse-agtigt"!  

Anmeld

31. januar 2015

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar .. Jeg sagde til ham i dag at jeg blev rigtig ked af det , især når han i forvejen vidste hvordan jeg havde det med min krop . Han sagde undskyld , og at det ikke havde noget med mig og gøre , men det udelukkende var fordi jeg var gravid , og han syns det var blevet lidt bøvlet .. Jeg syns bare det var underligt det var kommet så lige pludseligt , for han har virkelig elsket min krop , også i graviditeten . 

Og ja , blev skuffet , det må jeg ærligt indrømme . Jeg spurgte så også om vi så slet ik skulle ha sex i resten af graviditeten , hvor han så bare svarede at det nok ikke skete så tit , for han havde svært ved at tænde på mig som før .. 

Sådan er det jo bare .. Jeg ved jo nu at det ikke har noget med mig og gøre , det er bare rigtig svært at gå fra og ha sex mindste én gang hver dag , til og ikke ha noget længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.