veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg ville forlange at blive set på, hvis det var mig! Hvis det ikke er veer(hvilket det lyder som) må der jo være noget seriøst galt, siden smerterne er så store.

de SKAL tage dig alvorlig!

Go' fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2015

Louise-Nicki-buddi

Anonym skriver:

hold da op . Veer hele dagen natten lang ingen søvn uden det gør ondt de stopper og kommer . Hvad skal jeg gøre er det normalt .

Hvis du mærker noget ikke er som det plejer . Så stol på dig selv og tag der ind og blive tjekke lige meget hvad de siger 

men skal ikke bare tro på de altid ved bedst 

Anmeld

30. januar 2015

Chevro

Anonym skriver:

39+2 . Der er nogen gange 4 2 min og så 8 . Det meget forskellet �� det gør så ondt

Ja det gør ondt!! Men kan fortælle dig at jeg havde veer fra kl 5.20 søndag morgen, kom først på sygehuset knap 22.00 om aftenen. Havde også den slags smerter hele dagen - hvor de sagde tag et par panodiler og sov! 

Men du skal mærke om smerterne er der når du har veerne eller om smerterne er konstante og ikke slipper igen - for hvis de bare kommer i intervaller, så er det med garanti veerne der genere. 

Hvor sidder smerterne? Mine veer kom udelukkende i ryggen, dvs. Lenden. 

Kan regne ud det er første gang? Du skal lytte til dig selv og din krop, hvis du har det rigtig skidt og er bange - så synes jeg du skal kræve at blive set på. 

Hvornår er det hele startet?  

Anmeld

30. januar 2015

Chevro

Anonym skriver:

de siger hele tiden at det ikke kan være veer og bla bla . At jeg skaal ligge mig . De tag mig ikke seriøst .sådan nogen smerter kan kun være veer for det nederst i maven og det hele tiden der . Og lyst til at tude og tude . Det

At det ikke kan være veer? Hvis du har så ondt og det ikke er veer - hvad fanden får de så ikke set dig for!!!! 

Så er der da først en grund til at få det tjekket!! Men måske de siger det ikke er regelmæssige veer? 

Anmeld

31. januar 2015

Anonym trådstarter

tak piger for hjælp fødte en dreng kl 4:14 idag ❤

Anmeld

31. januar 2015

Chevro

Anonym skriver:

Stort tillykke 

Anmeld

31. januar 2015

naj88

Anonym skriver:

Hvor fantastisk. Stort tillykke! 

Anmeld

31. januar 2015

Louise-Nicki-buddi

Tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.