sygeplejeuddannelsen - nogen der ved? dumpede eksa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej alle.

Jeg går på sygeplejestudiet og er virkelig glad for det! Har netop bestået mit 6. modul med job og flot udtalelse  

På mandag starter jeg så på 9. Modul. 

Sagen er at jeg før sommerferien ikke fik afleveret min modul 7 opgave da vi havde en meget svær tid i familien. Den har jeg så afleveret igår og det er bare ikke godt nok - langt fra. Jeg ved på forhånd at jeg ikke består  

Én fortalte mig at man ikke kunne starte på 9. modul uden at have haft alle de foregående eksaminer. Så hvad sker der mon nu? 

Kan jeg risikere at skulle sætte uddannelsen på stand by?  

Jeg burde bare have lavet en skide god opgave, det ved jeg. Men vi har simpelthen været så pressede på hjemmefronten at jeg ikke har kunne overskue den samtidig med at passe studiet på fuld tid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg tager den lige op igen..

Anmeld

30. januar 2015

sne190810

Der er visse moduler, som du ikke kan påbegynde før alle andre eksaminer førhen er afsluttet/bestået. 

Men kan ærligt talt ikke huske hvilke, men det burde du kunne læse dig frem til på skolens hjemmeside/fronter/Intrapol etc.  

Anmeld

31. januar 2015

M (:

Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg går på sygeplejestudiet og er virkelig glad for det! Har netop bestået mit 6. modul med job og flot udtalelse  

På mandag starter jeg så på 9. Modul. 

Sagen er at jeg før sommerferien ikke fik afleveret min modul 7 opgave da vi havde en meget svær tid i familien. Den har jeg så afleveret igår og det er bare ikke godt nok - langt fra. Jeg ved på forhånd at jeg ikke består  

Én fortalte mig at man ikke kunne starte på 9. modul uden at have haft alle de foregående eksaminer. Så hvad sker der mon nu? 

Kan jeg risikere at skulle sætte uddannelsen på stand by?  

Jeg burde bare have lavet en skide god opgave, det ved jeg. Men vi har simpelthen været så pressede på hjemmefronten at jeg ikke har kunne overskue den samtidig med at passe studiet på fuld tid. 

Jeg mener, at man højest må være et år bagud med eksamener. Altså hvis du har dumpet modul 1 kan du ikke påbegynde modul 5. 

Så hvis du er dumpet modul 7 skal du bare være bestået inden du kan påbegynde modul 12. 

Anmeld

31. januar 2015

aarhusmor

Det plejer at stå i studieordningen. Jeg læser godt nok socialrådgiver, men her fremgår det at vi ikke kan skrive bachelor før alle moduler er bestået.
Så hvis det var vores uddannelse, ville du godt kunne fortsætte på modul 9 nu og så gå op i modul 7 igen om 6 mdr.

Men er der tvivl om hvordan og hvorledes, så kan du prøve at ringe til jeres koordinator

Pøj Pøj med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.