(august) Dagen, der længe var ventet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. august 2009

iln

Jeg vil lige dele starten af denne dag med jer. Den har bare været perfekt og hyggelig.

I dag står der jo den 28. i kalenderen og er altså min terminsdag - dog ingen tegn på at baby vil ud (men har en aftale med den kommende far, at vi i aften skal ud og gå en tur op og ned ad vejen i meget rask tempo - håber på det kan sætte lidt skub i plukveerne)

Kl . 7 modtog jeg en sms fra min mor hvori der stod: Godmorgen. Så er det jo blevet den 28. og nu vil jeg gerne se mit barnebarn. Hvor er hun sød og utålmodig

Kl. 9.30 kom min svigerinde (Peters søster) med rundstykker og vi har så siddet indtil nu og bare hyggesnakket om alt fra bryllup til fødsler. Hun er så dejlig nem at snakke med og er glad for vi har så godt et forhold til hinanden.

Imens vi sidder og hygger ringer det så på døren. En ældre herre står udenfor med en stor buket blomster til mig. Den er bare så smuk i alverdens lyserøde nuancer. Jeg åbner kortet hvor i der står: Noget smukt at se på i den søde ventetid. Buketten er fra min anden svigerinde (Peters storebrors hustru).

Kan det blive bedre. Synes bare det har været en perfekt dag indtil videre selvom baby ikke er på vej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

Hjaltesmor

Ih hvor lyder det dejligt.
Det lyder som om, de alle sammen er glade og spændte og forkæler jer på denne lidt magiske dato.

/Signe (der også har termin i dag)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.