Emmaljunga Mondial Duo Combi - erfaringer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.476 visninger
10 svar
5 synes godt om
29. januar 2015

RoseRose

Hej 

Vi er faldet helt og aldeles for Emmaljunga Mondial Duo Combi i farven anthrazit  Den har udluftning bagtil samt i bunden. Han skal ikke stå ude og sove - den skal altså kun bruges til at gå rundt, så tænker at det ikke vil blive et problem med varme (- det sagde de i vært fald også i butikken)...

Er der nogen som har nogen erfaringer med denne vogn? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2015

K&S

Vi havde den til vores søn og vi elskede den 

Anmeld

30. januar 2015

RoseRose

K&S skriver:

Vi havde den til vores søn og vi elskede den 

Tak for svar - godt at læse at andre har været glade for den 

Anmeld

30. januar 2015

Troldemommi

RoseRose skriver:

Tak for svar - godt at læse at andre har været glade for den 

Jeg har ikke selv haft den, men har den ikke kun 80 cm i liggemål? Eller så tænker jeg på en anden, den ser bare ret kort ud 

Monica 

Anmeld

30. januar 2015

RoseRose

Troldemommi skriver:

Jeg har ikke selv haft den, men har den ikke kun 80 cm i liggemål? Eller så tænker jeg på en anden, den ser bare ret kort ud 

Monica 

Jo 79 cm i liggemål til barnevogn og 90 cm til klapvogn  Det er netop det smarte ved den, når den skal bruges til transport i byen - den er lille  Når babyen vokser ud af barnevognsdelen, så bruger man bare klapvognsdelen, som babyen også kan ligge ned i 

Anmeld

30. januar 2015

Babybrain

Det er nøjagtig den vi har og elsker den! Min søn er kun 6 uger gammel, så vi har ikke så meget erfaring med den endnu, men indtil videre har den fungeret godt.

Anmeld

30. januar 2015

RoseRose

Babybrain skriver:

Det er nøjagtig den vi har og elsker den! Min søn er kun 6 uger gammel, så vi har ikke så meget erfaring med den endnu, men indtil videre har den fungeret godt.

Fedt - godt at høre mere positivt  Også i den farve? 

Anmeld

30. januar 2015

K&S

RoseRose skriver:

Hej 

Vi er faldet helt og aldeles for Emmaljunga Mondial Duo Combi i farven anthrazit  Den har udluftning bagtil samt i bunden. Han skal ikke stå ude og sove - den skal altså kun bruges til at gå rundt, så tænker at det ikke vil blive et problem med varme (- det sagde de i vært fald også i butikken)...

Er der nogen som har nogen erfaringer med denne vogn? 

Jeg vil anbefale jer at prøve forskellen på alm. stel og sportsstel. Min mand er en del højere end mig, og han sparkede til kurven under vognen ved det alm. stel, fordi han skulle have det hævet så meget og derfor kom tæt på vognen. 

Vi valgte sportsstel, for der hæves styret op og ud (hvis det giver mening) og på den måde kom han ikke til at sparke til kurven under vognen. 

Vi havde vores i sort læderlook, og den var SÅ nem at vedligeholde og den falmede ikke, så da vi solgte den efter 3 år, så den stadig ny ud 

Anmeld

30. januar 2015

RoseRose

K&S skriver:

Jeg vil anbefale jer at prøve forskellen på alm. stel og sportsstel. Min mand er en del højere end mig, og han sparkede til kurven under vognen ved det alm. stel, fordi han skulle have det hævet så meget og derfor kom tæt på vognen. 

Vi valgte sportsstel, for der hæves styret op og ud (hvis det giver mening) og på den måde kom han ikke til at sparke til kurven under vognen. 

Vi havde vores i sort læderlook, og den var SÅ nem at vedligeholde og den falmede ikke, så da vi solgte den efter 3 år, så den stadig ny ud 

Godt at vide at den holder sig flot! 

Er sportsstellet det med hjul der kan dreje? For det er det vi havde tænkt os at vælge, fordi det er lettest at komme omkring med tænker vi.. Min mand er også meget højere end mig - vi burde nok lige teste det 

Anmeld

31. januar 2015

K&S

Godt at vide at den holder sig flot! 

Er sportsstellet det med hjul der kan dreje? For det er det vi havde tænkt os at vælge, fordi det er lettest at komme omkring med tænker vi.. Min mand er også meget højere end mig - vi burde nok lige teste det 

Man kunne ikke få drejestel, da vi købte vores, men her kan du se forskel på styret på hhv. alm. og sportsstel 

Sportsstellet er til venstre 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.