Kan det gå i stykker uden man opdager det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.435 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. januar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Altså et kondom?

Hvis det er i stykker så burde det vel dryppe fra det når han tager det af, ikke? Og ikke være lige så fyldt som ellers?

Vi er pt udelukkende beskyttet af kondom, da jeg fik fjernet min spiral grundet flere problemer for ca 1½ mdr siden. Jeg har endnu ikke fået min mens endnu, og helt ærligt så er jeg hunderæd for at blive gravid igen allerede. 

Så er der ikke nogle af jer kloge kvinder der kan berolige mig lidt og sige at man altså opdager det hvis kondomet er i stykker? Og det er helt normalt at min mens ikke er kommet endnu, og kroppen bare lige skal finde sig selv igen?

Jeg testede negativ for en uge siden, men da var det kun 1 uge siden vi sidst havde sex. Og det er jo vel ikke til at vide hvornår min ægløsning er? - Jeg blødte næsten nonstop i de 3 mdr jeg havde spiralen, så der er jo nok lidt koks i systemet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2015

Princesspigen

MummiT skriver:

Altså et kondom?

Hvis det er i stykker så burde det vel dryppe fra det når han tager det af, ikke? Og ikke være lige så fyldt som ellers?

Vi er pt udelukkende beskyttet af kondom, da jeg fik fjernet min spiral grundet flere problemer for ca 1½ mdr siden. Jeg har endnu ikke fået min mens endnu, og helt ærligt så er jeg hunderæd for at blive gravid igen allerede. 

Så er der ikke nogle af jer kloge kvinder der kan berolige mig lidt og sige at man altså opdager det hvis kondomet er i stykker? Og det er helt normalt at min mens ikke er kommet endnu, og kroppen bare lige skal finde sig selv igen?

Jeg testede negativ for en uge siden, men da var det kun 1 uge siden vi sidst havde sex. Og det er jo vel ikke til at vide hvornår min ægløsning er? - Jeg blødte næsten nonstop i de 3 mdr jeg havde spiralen, så der er jo nok lidt koks i systemet.

Jeg har ikke meget erfaring med kondomer desværre.. 

Men i forhold til din krop og dit spørgsmål så skal du tænke på at kroppen skal tilvænnes og det vil altid tage lidt tid... 

Men du skal os tænke på at hvis du er bange for at være gravid så kan din krop også opføre sig derefter.. Altså symptomer på graviditet.. 

Slå lidt koldt vand i blodet, prøv ikke at stresse og slet ikke teste hele tiden, jo mere du tænker og stresser over det jo større er chancen for din krop tror det uden den virkelig EF det.. 

Men ihværtifal held og lykke 

Anmeld

29. januar 2015

MamaGulloev

Princesspigen skriver:

Jeg har ikke meget erfaring med kondomer desværre.. 

Men i forhold til din krop og dit spørgsmål så skal du tænke på at kroppen skal tilvænnes og det vil altid tage lidt tid... 

Men du skal os tænke på at hvis du er bange for at være gravid så kan din krop også opføre sig derefter.. Altså symptomer på graviditet.. 

Slå lidt koldt vand i blodet, prøv ikke at stresse og slet ikke teste hele tiden, jo mere du tænker og stresser over det jo større er chancen for din krop tror det uden den virkelig EF det.. 

Men ihværtifal held og lykke 

Tak for svar. 

Jeg har dog ingen symptomer på graviditet. - Havde en masse med min datter allerede inden jeg testede. 

Jeg forsøger at tage det roligt synes bare det er skide svært.

Men ja, jeg må nok bare prøve lidt hårdere på at tage det roligt

Anmeld

29. januar 2015

modesty

MummiT skriver:

Altså et kondom?

Uanset hvad, så vil du jo først opdage at det er i stykker efter skaden er sket.

Anmeld

29. januar 2015

MamaGulloev

modesty skriver:

Uanset hvad, så vil du jo først opdage at det er i stykker efter skaden er sket.

Ja ja, det ved jeg godt. Men hvis det ikke kan gå i stykker uden at det drypper/er andre tydelige tegn så vil jeg ikke gå og være nervøs. For der har ikke været tydelige tegn, så ville min kæreste have nævnt det.

Anmeld

1. februar 2015

jesper j

ja det kan det godt

Anmeld

1. februar 2015

De3Guldklumper

Jeg er blevet gravid på et kondom som "sprang" uden nogen af os opdagede det. 

Anmeld

1. februar 2015

jesper j

har selv prøvet det et par gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.