9 mdr græder i badet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. januar 2015

Sprit25

Hej piger, 

min datter på 9 mdr er endelig blevet kørt ind i dagplejen og græder knap så meget ved aflevering 

nu er hun så bare begyndt at græde i badet. Ligeså snart hun rammer vandet græder hun indtil vi tager hende op. Hun plejer at elske at være i bad. Hun har et par gange mistet balancen i badet og været lige ved at få hovedet under vand men ellers er intet sket. 

Andre der har prøvet dette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2015

TNBC

Sprit25 skriver:

Hej piger, 

min datter på 9 mdr er endelig blevet kørt ind i dagplejen og græder knap så meget ved aflevering 

nu er hun så bare begyndt at græde i badet. Ligeså snart hun rammer vandet græder hun indtil vi tager hende op. Hun plejer at elske at være i bad. Hun har et par gange mistet balancen i badet og været lige ved at få hovedet under vand men ellers er intet sket. 

Andre der har prøvet dette

Ja for nogle måneder siden græd begge ungerne her når de kom i bad. Men det stoppede efter noget tid... og nu elsker de det begge to. Tror den store var bange for vandet. Efter at han prøvede brusebad nogle få gange, forsvandt det lige så stille. 

De hsr været 7-8måneder og 22-23?måneder

Anmeld

27. januar 2015

Sprit25

Ikke andre

Anmeld

27. januar 2015

Clisolka

Jep! Jeg har en pige på 4 år der havde en fase, hvor hun virkelig var bange for at komme i bad. Den dag i dag hader hun stadig at få vasket hår. Det var lige før hun fyldte 2 år, hvor hun fik den fase. 

Lillebror på 16 mrd. elsker stadig at komme i bad, så er spændt på at se om han bliver bange for vandet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.