Melder mig forsigtigt ind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.671 visninger
15 svar
4 synes godt om
27. januar 2015

Linkaa

Melder mig forsigtigt ind her, efter stigende HCG efter molagraviditet, som forhåbentlig betyder et nyt og sundt foster

Har i dag 27/1 testet mere positiv end i sidste uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2015

MortilAlmaogNohr

Tillykke Linkaa, hvor langt er du henne?

Anmeld

29. januar 2015

Linkaa

MortilAlma skriver:

Tillykke Linkaa, hvor langt er du henne?

Jeg er 4+3 hvis alt ser ok ud fredag til blodprøve og mandag til scanning

Anmeld

31. januar 2015

MortilAlmaogNohr

Blev så fyret igår, efter 7 år i samme firma. Så nu sideer jeg her og er glad over at være gravid, men med en million tanker omkring barsel, osv. Er fritstillet med løn til juni, men kommer jo til at få meget mindre i barselspenge og kan jo ikke søge nyt job nu jeg er gravid. Puha.

Anmeld

31. januar 2015

Linkaa

MortilAlma skriver:

Blev så fyret igår, efter 7 år i samme firma. Så nu sideer jeg her og er glad over at være gravid, men med en million tanker omkring barsel, osv. Er fritstillet med løn til juni, men kommer jo til at få meget mindre i barselspenge og kan jo ikke søge nyt job nu jeg er gravid. Puha.

Øv det er jeg ked af at høre. Hvad er din profession?

Anmeld

1. februar 2015

MortilAlmaogNohr

Jeg er uddannet kontorassistent med speciale i administration.  De sidste 6 1/2 år har jeg arbejdet som business coordinator i et stort firma, med ansvaret for bla. planlægningen af store messer i Danmark og Norge, samt kundeservice, ordrebehandling og meget mere. Før det arbejdede jeg i 6 år hos en medicinal grossist i bla. Kundeservice samt økonomiafdelingen.

Anmeld

1. februar 2015

Linkaa

MortilAlma skriver:

Jeg er uddannet kontorassistent med speciale i administration.  De sidste 6 1/2 år har jeg arbejdet som business coordinator i et stort firma, med ansvaret for bla. planlægningen af store messer i Danmark og Norge, samt kundeservice, ordrebehandling og meget mere. Før det arbejdede jeg i 6 år hos en medicinal grossist i bla. Kundeservice samt økonomiafdelingen.

Så har du da en masse erfaring, som nogle firmaer helt klart gerne vil have, trods din graviditet Så bare ud for at søge, og så se hvad der sker

Anmeld

1. februar 2015

MortilAlmaogNohr

Ja men jeg kan ikke få mig selv til at søge uden at være ærlig omkring min graviditet så tror jeg sgu de vælger mig fra.

Anmeld

10. februar 2015

sulo

Melder også forsigtigt ind, men jubler ikke for højt før jeg har været til ts, hvor mange er vi med termin i oktober? 

Anmeld

11. februar 2015

Linkaa

Jeg ved ikke hvor mange vi er Men mon ikke folk melder sig? Er medlem af en gruppe på fb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.