Er måløs, lige hjemvendt fra NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.258 visninger
13 svar
28 synes godt om
27. januar 2015

MorTil4<3

Og for en i H om der ikke lå 2!!! 

jeg har haft det sindsygt dårligt hele sidste uge, og flere fra familien sagde aaa der er nok 2 hihi

og i dag kunne vi så sige ja det var sku rigtigt 

min stakkels mand skulle lige ned igen fra månen hehe, men er stolt og glad, og det er jeg bestemt også 

de er undfanget på naturlig vis og er idag 12+4 og de vare begge SÅ fine med super tal til NF. . 

men hvor i alverden de er kommet fra er os en gåde hehe, for hverken manden eller jeg har tvillinger tilbage i familien hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2015

Bak

SnartMorTil>3 skriver:

jeg har haft det sindsygt dårligt hele sidste uge, og flere fra familien sagde aaa der er nok 2 hihi

min stakkels mand skulle lige ned igen fra månen hehe, men er stolt og glad, og det er jeg bestemt også 

de er undfanget på naturlig vis og er idag 12+4 og de vare begge SÅ fine med super tal til NF. . 

men hvor i alverden de er kommet fra er os en gåde hehe, for hverken manden eller jeg har tvillinger tilbage i familien hehe 

Stort tillykke. Bare lige for at gøre dig opmærksom på det, så kan man se dit cpr nr på billederne.. 

Anmeld

27. januar 2015

MHB

OBS man kan se dit CPR nummer! 

Og dobbelt tillykke! Hvor vildt! 

Anmeld

27. januar 2015

MorTil4<3

HOV! ja har lige slettet billederne igen ehhe tak  

Anmeld

27. januar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Stort tillykke! Vh stine

Anmeld

27. januar 2015

MorTil4<3

Så blev det lige fjernet hehe 

og tusind tak alle sammen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. januar 2015

Wik

Kæmpe tillykke men hvor er det vildt, godt du er så positiv jeg ville dø af skræk, men man skal jo se det som et mirakel.

Anmeld

27. januar 2015

l.kjoeller

SnartMorTil>4 skriver:

Stort  tillykke 

Anmeld

27. januar 2015

MorTil4<3

Tusind tak heh  

amen vi var også meget målløse, og der gik lige lidt før vi landede igen hihi

men lige nu kan smilet ingen ende tage hehe 

Anmeld

27. januar 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Wauw! Kæmpe tillykke mor til 5!!!! Det er vidst godt i har købt en færge af en bil, høhø 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.