Dildoparty

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.281 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. januar 2015

Pingsen

Halløj alle glade gravide Qvinder.

Jeg ville høre om der var nogen der muligvis kunne være interesseret i at afholde et dildoparty, eller som har lyst til at komme til dildoparty hos mig?

Jeg har mit eget firma hvor vi afholder homeparty's - herunder dildoparty's. Hjemmesiden hedder www.libiido.dk og det er ganske gratis hvis man blot holder en tøseaften for mindst 8 personer. Hvis i hellere vil komme til dildoparty kan disse arrangeres i mine lokaler i Herning på (næsten) ethvert tidspunkt.

Jeg hører vildt gerne fra jer hvis i kunne være interesseret - der er både noget for ikke-gravide og gravide, samt mænd (hvis i vil have dem med 

Mange kram

Inge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2015

Mami

Pingsen skriver:

Halløj alle glade gravide Qvinder.

Jeg ville høre om der var nogen der muligvis kunne være interesseret i at afholde et dildoparty, eller som har lyst til at komme til dildoparty hos mig?

Jeg har mit eget firma hvor vi afholder homeparty's - herunder dildoparty's. Hjemmesiden hedder www.libiido.dk og det er ganske gratis hvis man blot holder en tøseaften for mindst 8 personer. Hvis i hellere vil komme til dildoparty kan disse arrangeres i mine lokaler i Herning på (næsten) ethvert tidspunkt.

Jeg hører vildt gerne fra jer hvis i kunne være interesseret - der er både noget for ikke-gravide og gravide, samt mænd (hvis i vil have dem med 

Mange kram

Inge

Det lyder da vildt spændene

Anmeld

27. januar 2015

Pingsen

Mami skriver:

Det lyder da vildt spændene

Det er jeg glad for at høre. Jeg håber det er noget du kunne tænke dig at prøve

Anmeld

27. januar 2015

Mami

Det er jeg glad for at høre. Jeg håber det er noget du kunne tænke dig at prøve

Jeg er frisk og tager gerne 2-3 veninder med jeg er desværre ny tilflytter så kender ikke så mange endnu men det bør da kunne skrabes sammen 

Anmeld

28. januar 2015

Pingsen

Mami skriver:

Jeg er frisk og tager gerne 2-3 veninder med jeg er desværre ny tilflytter så kender ikke så mange endnu men det bør da kunne skrabes sammen 

Halløj.

Det lyder da super - du siger bare til så tropper jeg op med min ikke så lille kuffert.

Anmeld

28. januar 2015

Mami

Pingsen skriver:

Halløj.

Det lyder da super - du siger bare til så tropper jeg op med min ikke så lille kuffert.

Det skal jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.