37+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.347 visninger
4 svar
9 synes godt om
26. januar 2015

TL89

Så kom jeg til 37+0 med vores lille prinsesse Selvom 21 dage til termin jo egentlig ikke er så lang tid, så føles det bare som en evighed, så jeg prøver at finde min tålmodighed frem så godt som jeg kan

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2015

lillespir26

Åååh kender det skal have kejsersnit om 16 dage og kæresten går på barsel om 13 dage og vil bare gerne have det overstået og få min baby i mine arme håber hverdag det går igang 

Anmeld

26. januar 2015

TL89

lillespir24 skriver:

Åååh kender det skal have kejsersnit om 16 dage og kæresten går på barsel om 13 dage og vil bare gerne have det overstået og få min baby i mine arme håber hverdag det går igang 

du har i det mindste en dato at gå udfra at det senest sker mine 21 dage er jo "bare" til min termin og så er der de dage udover det hvis jeg går over termin  

men jeg over analysere også bare alle nye ting der sker i min krop og tænker om det er noget optræk til fødslen  

Anmeld

27. januar 2015

Chevro

TL89 skriver:

Så kom jeg til 37+0 med vores lille prinsesse Selvom 21 dage til termin jo egentlig ikke er så lang tid, så føles det bare som en evighed, så jeg prøver at finde min tålmodighed frem så godt som jeg kan

Maven er da super fin! 

Åh gid det var mig der var i uge 37!  Så havde man lidt mere vished! 

Men kan godt huske det fra sidst, at man bare synes de sidste uger var aaaaalt for længe! Netop fordi man ikke anede en dyt om dato, tid og sted 

Anmeld

27. januar 2015

TL89

Chevro skriver:

Maven er da super fin! 

Åh gid det var mig der var i uge 37!  Så havde man lidt mere vished! 

Men kan godt huske det fra sidst, at man bare synes de sidste uger var aaaaalt for længe! Netop fordi man ikke anede en dyt om dato, tid og sted 

Tak  

Jeg synes egentlig også at tiden er gået hurtig og at det er utroligt at jeg allerede er 37 uger og hun kan komme når hun har lyst nu  

Hehe, ja ens kontrol gen bliver da godt nok sat på prøve nu  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.