Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle sammen.
Jeg har tidligere skrevet herinde for at få noget feedback på min hjemmeside, den handler om babyudstyr, her kan man anmelde og bedømme produkter.
Jeg har virkelig brug for jeres ris og ros. Håber meget i vil hjælpe.
Babypilot.dk
Mvh
Scott Dollerup
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
scottld skriver: Hej alle sammen. Jeg har tidligere skrevet herinde for at få noget feedback på min hjemmeside, den handler om babyudstyr, her kan man anmelde og bedømme produkter. Jeg har virkelig brug for jeres ris og ros. Håber meget i vil hjælpe. Babypilot.dk Mvh Scott Dollerup
Udover dette. Vil det betyde utrolig meget, hvis du skulle have lyst til at give jeres meninger om diverse produkter. Så hjælper i helt sikkert andre også.
På forhånd tak.
Jeg synes at det ville være rart med ca priser på de forskellige produkter. Det bliver noget bøvlet hvis man skal til at Google de forskellige produkters prisleje - synes jeg
minførste skriver: Jeg synes at det ville være rart med ca priser på de forskellige produkter. Det bliver noget bøvlet hvis man skal til at Google de forskellige produkters prisleje - synes jeg
Så hvis der laves et felt hvor man kan skrive hvad man har givet for produktet? God ide
Ser meget din ud.
Jeg kan desværre bare ikke give kommentarer derinde til diverse genstande da jeg ikke har Facebook.
Der skal læses korrektur på jeres tekster.
Flot og overskueligt lay-out.
Siden er som sådsn fin jeg tænker bare priser og en beskrivelse af div ting ville være fint. En ting er at folk giver div ting gode anmeldelser men hva med sikkerhed osv.
SDD skriver: Ser meget din ud. Jeg kan desværre bare ikke give kommentarer derinde til diverse genstande da jeg ikke har Facebook.
Hej SDD
Det kan man sagtens uden at have facebook. Dog skal man oprette sig.
Patriark skriver: Der skal læses korrektur på jeres tekster. Flot og overskueligt lay-out.
Mange tak for dit feedback. Og det er jeg meget klar over. Jeg er bare en simpel grafiker. Og mange tak
/Scott
L&V skriver: Siden er som sådsn fin jeg tænker bare priser og en beskrivelse af div ting ville være fint. En ting er at folk giver div ting gode anmeldelser men hva med sikkerhed osv.
Hej L&V
Mht. til det med sikkerhed osv. den kan være rigtig svær, og sådanne ting kan næsten kun laves ved "officielle" tests, som der jo egentlig også ligger mange af på nettet. Mit mål er egentlig bare at samle forbrugernes mening og erfaringer ét sted. I stedet for kommentarer spredt på diverse forums. Hvis det give mening....?
Scott
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128