kraftige menstration langt indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har virkelig brug for nogle råd

Da jeg var omkring de 13 år skulle jeg begynde på efterskole da min drak og jeg var kommet i pleje familie skal lige siges hun har drukket igennem hele sit liv også imens hun ventet mig jeg er født 10 uger for tidlig med en hjerneskade pga vand i hoved

Nå men jeg valgte så at blive fjernet da jeg var 13 og komme fast ud og bo ved den plejefamilie jeg har været ved siden jeg var 1 år der var jeg hver 3 uge før jeg boede der fast grunden til jeg IK blev fjernet før var min mor var mega god til at spille skuespil så trods diverse henvendelser fra min plejefamilie og skolen tog de det først alvorligt da jeg selv sagde jeg ville fjernes... Jeg blev fjernet dog havde min mor stadigvæk forældre myndigheden hvilket hun brugte imod mig

Da jeg skulle starte på efterskole som 13 årigtvang hun mig til at komme på pupiller trods lægen mente det ville skade mig da jeg IK var fuld udviklet pga fortidlig fødsel

Nå jeg kom så på de p piller og der begyndte balladen så begynde at få sindsyge kraftige blødninger og mange smerter blødte igennem alt

Men da jeg var 16 blev jeg rigtig syg og lægerne fandt ud af jeg havde arvet min mors leversygdom porfyri cutana kutada

Pga p piller var det brudt ud 

Den leversygdom gør at jeg får kæmpe blære og mit lever tal bliver rigtige høje 

Jeg må ikke få noget Alkohols sol eller noget med hormoner i

Så blev straks taget af p piller der gik 4 år før jeg så min menstruation igen og den er så uregelmæssig så nogle gange kommer den flere gange andre gange hver 3 mdr problemet er det sidste år er jeg begyndt af blive sindsyg dårlig jeg 

I dag da jeg vågner skulle jeg virkelig tisse går så på toilet og imens jeg sidder der får jeg ekstrem ondt i underlivet jeg får virkelig dårlig mave og kan pludselig mærke jeg skal kaste op samtid så tager tømmer toilet spanden når det lige så overrækker jeg mig i den og bliver virkelig svimmel glimmer for øjne og kan mærke jeg skal ned og ligge får mig tørret og i det samme jeg får mig lagt i besvimer jeg vågner og smerten er virkelig udholdelig prøver at rejse mig for skal på toilet igen det samme sker igen og besvimer igen ligger så omkring 10 min på gulvet og prøver så at komme i køkkenet efter nogle piller vi har desvæære kun morfin ligne piller hjemme men inden må jeg lige en tur på køkken gulvet efter lidt tid får jeg mig rejst op og skynder mig at tage den og får mig slæbt i seng pillen virker ikke har taget 1 mere den virker heller ikke og ligger i sengen med mange smerter

Jeg har aldrig haft det så voldsomt før og kan ikke overskue hvordan jeg skal kunne paasse arbejde for min menstruation plejer at vare 7-8 dage

Jeg kan ikke blev gravid naturlig og er ved at overveje om jeg kan få fjernet livmoderen selv om jeg kun er 23 så skidt og ondt som jeg hsr lige nu kan jeg ikke leve med

Tror i at en graviditet vil ændre på det?

Vi vil jo gerne havde børn men da vil begge er på lav kh og ikke job i sigte har vil ikke synes det var en god ide nu men da vi jo skal havde hjælp til det så er vil i tvivl om det overhoved er dette værd når jeg bliver så dårlig jeg kan ikke rejse mig fra sengen og det hele er ret skrammene min kæreste kan ikke komme hjem fra hans praktik da der først går en bus når han har fri 

Jeg er sulten men som sagt kan ikke rejse mig så får først mad km 15.30 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2015

CaWi

Har du ikke ringet efter nogen? Kæresten,  lægevagten,  noget familie?  Det er jo ikke normalt at besvime sådan!

Anmeld

26. januar 2015

Anonym trådstarter

CAWI skriver:

Har du ikke ringet efter nogen? Kæresten,  lægevagten,  noget familie?  Det er jo ikke normalt at besvime sådan!

Skal til læge 9.45 i morgen

Og kæresten kan ikke komme hjem før 15.30 da der IK køre bus før

Men har det OK når jeg ligger og morfin en hjælper nu kan dog stadigvæk mærke det lidt

Anmeld

26. januar 2015

CaWi

Anonym skriver:

Skal til læge 9.45 i morgen

Og kæresten kan ikke komme hjem før 15.30 da der IK køre bus før

Men har det OK når jeg ligger og morfin en hjælper nu kan dog stadigvæk mærke det lidt

Jeg ville ha ringet til lægen/lægevagten selvom jeg havde en lægetid dagen efter. 

Anmeld

26. januar 2015

Anonym trådstarter

CAWI skriver:

Jeg ville ha ringet til lægen/lægevagten selvom jeg havde en lægetid dagen efter. 

Men kan de gøre noget det jo nok pga min menstruation lige er dukket op var lige ud og tisse og endnu en tur på gulvet

Anmeld

26. januar 2015

CaWi

Anonym skriver:

Men kan de gøre noget det jo nok pga min menstruation lige er dukket op var lige ud og tisse og endnu en tur på gulvet

Men det er jo ikke normalt? 

Anmeld

26. januar 2015

Anonym trådstarter

CAWI skriver:

Men det er jo ikke normalt? 

Har aldrig prøvet det før trods jeg plejer at blive skidt så aldrig så dårlig

Anmeld

26. januar 2015

Anonym trådstarter

Hmm bløder kun klumper når jeg tisser og tørre mig... Jeg er stadigvæk lige skidt men drikker sodavand da vand smager skidt i dag og har fået lidt og spise

Anmeld

26. januar 2015

mortilnoahogmelina

Jeg mener nu du burde kontakte lægevagten .. 

Du burde blive indlagt til observation .. 

Anmeld

26. januar 2015

Anonym trådstarter

Lægevagten sagde han ikke kunne gøre noget da det sikkert bare var mens min kæreste ringer lidt i 17

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.