mor:) skriver:
Hvordan kan sådan et lille barn bedømme hvorvidt hun vil se sin far.
Jeg kan så også regne ud at din kæreste og dig ikke har så mange år bag Jer - hvad hvis forholdet går i stykker?
Det skal være barnets valg om hun vil adopteres og det er hun da langt fra gammel nok til.
Du kan inde på statsforvaltningen læse om betingelser for adoption og dem opfylder I ikke.
Af ren nysgerrighed. Du skriver at faren skal holde sig væk hvis han ikke kan være der 100% - hvad vil det sige?
Jeg ved at mit indlæg lyder hård men det er i min optik fuldstændig sindssygt at tale om adoption når barnet er så lille og din kæreste har været bonusfar for hende i så kort tid. Jeg ved også at du ikke spurgte efter min holdning - men du kan jo ignorere mit indlæg.
Det er helt i orden at du er ærlig og siger din mening
. Alle har ret til at være her og have deres meninger .
Pigens far har selv ønsket ikke og se hende/ have kontakt til hende. Og med at holde sig væk - mener jeg at der ikke kan gå 13 måneder mellem han ringer på Skype, for ikke ville tale med hende, fordi han ikke forstår hvad hun siger, da de/vi ikke taler samme sprog.
Hvis kærestens og mig forhold går i stykket, har vi aftalt at han har pigen hver anden weekend. Så min datter og hans datter er hos ham samme weekend. Han er en ordenlig mand, med et godt job og hus osv.
Min datter kender kun min kæreste som far, det er ham der er her for hende og i sidste ende er det altid ham hun vil komme til st være hos, hvis det ender galt. Da pigen far ikke ønsker hende.
Såvidt er det også min kæreste der får pigen om noget skulle ske mig noget, det er ordnet hos advokat og skrevet underskrevet af en dommer.
Anmeld