SRP skriver:
Hej piger
Jeg har skrevet før omkring dette, men jeg er simpelthen så nervøs for min søns motoriske udvikling. Han bliver 8 måneder om tre dage, og han sidder ikke stabilt uden støtte. Der er nogle typer underlag, hvor han sidder mere stabilt, men det er ikke længe han kan holde balancen, så vælter han til siden. Han kravler heller ikke og er virkelig bange for, om der er noget galt med ham. Han kan trille og bevæger sig rundt om egen akse, men det er ikke meget han kommer omkring.
Jeg tog til kiropraktor, som konstaterede han er låst i bækken og nakken i højre side, og at det kan være årsagen til at han er lidt længe om at komme i gang.
Vores datter kravlede og stod for længst, da hun var 8 måneder, og selvom man ikke skal sammenligne, er det bare så svært at lade være. I mødregruppen er de andre også langt bedre og har kunne sidde længe nu.
Er det normalt og er der andre som har oplevet dette?
Jeg er næsten sikker på at jeg svarede dig i dit tidligere indlæg 
Ja, det er lige så normalt at være lidt bagud, end at kravle rundt som 5 måneder...
Du skriver at han har været låst i bækken og nakken, så ville jeg da heller ikke kravle rundt, hvis det har gjort ondt 

Min første var der godt gang i - hun sad selv som 6 mrd., kravlede som 10 mrd., og gik som 13 mrd....
Min mindste derimod er laaaaaangt bagud 
Han sad selv helt stabilt som 8½ mrd., kravlede da han var 13 mrd - og går nu helt selv 15 mrd. Han er 16 mrd nu 
Du kan og skal ikke sammenligne børn, selvom jeg ved at det er megasvært. Børn har deres helt eget tempo