Navne der passer til Freja?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.515 visninger
20 svar
3 synes godt om
25. januar 2015

Anonym trådstarter

Da familie og venner ikke ved,  at vi forsøger at få nummer 2,  vælger jeg,  at være anonym. 

Hvilke navne synes i passer til Freja? Vi kan godt lide nordiske navne herhjemme,  men det er ikke en betingelse. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2015

charthys

min venindes to børn hedder frederik og freja, så det synes jeg selvsagt lyder godt sammen

Anmeld

25. januar 2015

KomSåBaby!

Nu skal vi have en dreng, og han skal hedde Tobias.. 

Freja og Tobias syntes jeg går fint i spænd - men havde vi fået en pige nu skulle hun hedde Clara- og fik vi en mere skulle hun hedde Freya..

Clara og Freya lyder meget fint, syntes jeg hvert fald 

Anmeld

25. januar 2015

Pigent

Anonym skriver:

Da familie og venner ikke ved,  at vi forsøger at få nummer 2,  vælger jeg,  at være anonym. 

Hvilke navne synes i passer til Freja? Vi kan godt lide nordiske navne herhjemme,  men det er ikke en betingelse. 

Freja og 

Astrid 

Sif 

Emma 

Laura 

Marie 

Oliver 

Lauge 

Nicklas 

Alfred 

Sofus 

Anmeld

25. januar 2015

Lisbeth1985

Thor? :-)

Anmeld

25. januar 2015

Fine_007

Freja og Falke 

Anmeld

25. januar 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Freja og Sif 

Anmeld

25. januar 2015

EAF

Anonym skriver:

Freja og ...

Alberte

Rasmus

Loke

Johannes

Gabriel

Gabriella

Benedicte

Elias

Victor

Esben

Silas

...

Anmeld

25. januar 2015

Røverdatter

Anonym skriver:

Min dreng hedder Birk, så det synes jeg er et godt bud 

Ellers:

Ragna, Rose, Signe

Lauge, Sigurd, Thor

Eller som en anden nævner, synes jeg også rigtig godt om Falke, og navnet er på listen over drengenavne til en eventuel lillebror 

Anmeld

26. januar 2015

Chevro

Anonym skriver:

Har noget familie hvor de hedder Freja og Sif  drengenavn ved jeg ikke lige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.