Godt sted at shoppe brudekjole i midt/nordjylland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.198 visninger
10 svar
1 synes godt om
25. januar 2015

NGV

Hej alle,

Min veninde skal ud og kigge brudekjole meget snart, og vi er på udkig efter gode steder at shoppe. Nogen der kan anbefale et sted????

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2015

Fru Frederiksen.

Anemones mor skriver:

Hej alle,

Min veninde skal ud og kigge brudekjole meget snart, og vi er på udkig efter gode steder at shoppe. Nogen der kan anbefale et sted????

Mange tak

Der er et godt sted i Rold , mener butikken hedder skot. Butikken ligger i rundkørslen, det er den eneste tøj butik i Rold. 

Anmeld

25. januar 2015

NGV

Venter sig :) skriver:

Der er et godt sted i Rold , mener butikken hedder skot. Butikken ligger i rundkørslen, det er den eneste tøj butik i Rold. 

Den kender jeg sjovt nok, har de et godt udvalg af brudekjoler?

Anmeld

25. januar 2015

female

Jeg ville også anbefale den i Rold. Og så er der selvfølgelig Lilly inde i Aalborg.

Anmeld

25. januar 2015

TrineMine86

Godt nok lidt mere Østjylland, men Kennedys i Sabroe er helt fantastisk 

Anmeld

25. januar 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

MetteDK i Holstebro  

Eller panayotis i vejle. 

Anmeld

25. januar 2015

NGV

Tak for svar

Anmeld

25. januar 2015

Mom2

Lucca bride kan varmt anbefales, de er rigtig dygtige til at finde en kjole som passer ens figur og så har det ikke masse producerede kjoler (hvilket jeg personligt godt kan lide)

Anmeld

25. januar 2015

Jegkiggerpåfugle

Der er en ung kvinde i Vester Hassing der har den skønnest butik med brudekjoler og festkjoler til priser i alle klasser og det er den bedste service man får derude, hun er tilmed skrædder og designer, så hun sælger også eget design, jeg var virkelig glad for min kjole jeg købte i 2013 - jeg fik endvidere god rabat klart et besøg værd

Anmeld

25. januar 2015

grinny

Lucca Bride 

Har selv lige købt min kjole hos dem, godt nok i KBH, men der var en på besøg fra Aalborg (tror jeg den ligger) så hende handlede jeg med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.