Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja hvem har den pung?????
Og hvad ved i om den?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ingen?????
Har ikke lige den model der men en der ligner.
Har en der ligner, måske er min lidt bredere (det kan jeg ikke bedømme)
Men er du fra Københavns området, så har Michael Kors en afdeling i Illum - så kunne du selv tage ind og lure på om den er optimal
KomSåBaby! skriver: Har en der ligner, måske er min lidt bredere (det kan jeg ikke bedømme) Men er du fra Københavns området, så har Michael Kors en afdeling i Illum - så kunne du selv tage ind og lure på om den er optimal
Ja jeg er fra Kbh ej vidste ikke Illum har det. Skal prøvet at se
Jeg har den som fake? men det hjælper nok ikke så meget den er rummelig - og jeg vidste faktisk ikke hvad michael kors var. købte den i tyrkiet for nogle år siden og tænkte egentlig ikke mere over det, før de er blevet "populær" .. vidste overhovedet ikke det var et mærke
HAHAHAH kender det godt jeg købt også for længe siden fake Louis vuitton taske før jeg opdage at den er populær . Men den her mærke har jeg også lige hørt om det HAHAHAH vi er altså bagud
Michael Kors åbnede en butik på Strøget i december
den ligger i enden mod Kgs. Nytorv på samme side som Mulberry.
ES90 skriver: Michael Kors åbnede en butik på Strøget i december den ligger i enden mod Kgs. Nytorv på samme side som Mulberry.
Der skal jeg se Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128