Min søn på 4 har maridt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. januar 2015

Alenkær

Hej 

Min 4 årige søn er de sidste par nætter begyndt at havde maridt hvor han vågner grædende op, er det normalt??

Nu her for 20 min siden drømte han at jeg var gået, så måtte hive ham ind i vores seng ellers ville han ikke falde til ro, skal jeg Være bekymret eller er det normalt at de har maridt i den alder?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2015

lillespir26

Meget normalt de begynder at have det der Nightterro hvis der sker mange ting i deres liv og det kan altså lidt voldsomt at være vidne til 

Anmeld

25. januar 2015

B&J

vores bliver 5 til marts jeg har næsten lige lavet et indlæg omkring det samme... Daniel har kørt på det i 14 dage nu og det er meget voldsomme drømme græder skriger osv. og vi skal blive der inde til at sover 100% ellers vil han ikke sove, plus han plejer at få et spil på ipad også en bog også vender han sig om og siger godnat...

han kommer ind til os om natten for at sove færdig, han har vågnet rustende osv. fordi han skreg de er her de her er for at vil spise mig

han har sagt de har spist hans fod, hans mave, og de tryllede mig lille lille

Anmeld

25. januar 2015

Alenkær

B&J skriver:

vores bliver 5 til marts jeg har næsten lige lavet et indlæg omkring det samme... Daniel har kørt på det i 14 dage nu og det er meget voldsomme drømme græder skriger osv. og vi skal blive der inde til at sover 100% ellers vil han ikke sove, plus han plejer at få et spil på ipad også en bog også vender han sig om og siger godnat...

han kommer ind til os om natten for at sove færdig, han har vågnet rustende osv. fordi han skreg de er her de her er for at vil spise mig

han har sagt de har spist hans fod, hans mave, og de tryllede mig lille lille

Christopher kommer også ind til os om natten for at sove færdig. 

Måtte side med ham i tre kvarter i nat for at fortælle han jeg ikke går fra ham 

Anmeld

25. januar 2015

B&J

Alenkær skriver:

Christopher kommer også ind til os om natten for at sove færdig. 

Måtte side med ham i tre kvarter i nat for at fortælle han jeg ikke går fra ham 

åhhh bette pus da... det er så synd for dem. men det eneste vi kan gøre er jo vi vise vi er der for dem

Anmeld

25. januar 2015

Sitrani

Alenkær skriver:

Hej 

Min 4 årige søn er de sidste par nætter begyndt at havde maridt hvor han vågner grædende op, er det normalt??

Nu her for 20 min siden drømte han at jeg var gået, så måtte hive ham ind i vores seng ellers ville han ikke falde til ro, skal jeg Være bekymret eller er det normalt at de har maridt i den alder?? 

Helt normalt. Min datter på 3,5 år gør det også med jævne mellemrum. De fleste gange kan jeg slet ikke få kontakt til hende - hun er stadig i en drømmeverden..... hun skriger, græder, snakker fuldstændig sort, men det ligner hun er vågen. .. det er lidt uhyggeligt at se på....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.