Kan det allerede være mens??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej her inde...

jeg fik i starten januar en kirurgisk abort da fosteret var gået til grunde 

Jeg blødte godt en uge efter, men det der undrer mig er at jeg havde to døgn uden at bløde, for så at bløde mens agtigt...

samme mængde blod, hvis man kan sige sådan, og samme antal dage som jeg plejer (har altid haft meget regelmæssig mens)

vi vil gerne igang med projekt baby igen, så tænker om det virkeligt kan være mens allerede og derfor godt kan begynde og regne testdag osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2015

hmg86

Jeg fik en udskrabning da fosteret var gået til grunde og fik at vide, at den blødning man har lige efter skulle ses som en form for mens.. der er så ingen garanti for, at cyklus er helt den samme lige efter sådan en omgang..

Anmeld

25. januar 2015

Anonym trådstarter

hmg86 skriver:

Jeg fik en udskrabning da fosteret var gået til grunde og fik at vide, at den blødning man har lige efter skulle ses som en form for mens.. der er så ingen garanti for, at cyklus er helt den samme lige efter sådan en omgang..

Tusind tak for svar... troede egentligt ikke det kunne være den allerede, men dejligt hvis det er så vi kan komme igang igen 

Anmeld

25. januar 2015

hmg86

Anonym skriver:

Tusind tak for svar... troede egentligt ikke det kunne være den allerede, men dejligt hvis det er så vi kan komme igang igen 

Det var i hvert fald hvad jeg fik at vide.. men som sagt så er det ikke sikkert du kan regne med din cyklus er helt normal.. 

Anmeld

28. januar 2015

Anonym trådstarter

Nej det er klart.. Tak for dit bud ihvertfald, det er bare for at have lidt at gå efter

de foreslog nemlig efter aborten at man ventede med at prøve igen til efter første mens, så man vidste hvor langt henne, man var hvis man blev gravid med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.