Hvad kan dette være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
8 svar
1 synes godt om
24. januar 2015

JH12

Jeg har i en periode haft noget udslæt som er kommet og gået.. Det svier lidt men ellers ikke noget der sådan er genererne .. 

Kontakter en læge på mandag.. 

Men har i nogen bud på hvad det kan være? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

det ligner det jeg har på begge mine hænder...

er det værre hvis du har haft hænderne i vand (f.eks. opvask) eller været ude i kulden?...

Anmeld

24. januar 2015

JH12

Ms.Sunshine skriver:

det ligner det jeg har på begge mine hænder...

er det værre hvis du har haft hænderne i vand (f.eks. opvask) eller været ude i kulden?...

Jeg har faktisk ikke rigtig lagt mærke til hvornår det er værst.. Så bare lige her til aften at det så værre ud end tidligere, det er det samme på modsatte arm 

Anmeld

24. januar 2015

Mor1986

JH12 skriver:

Jeg har i en periode haft noget udslæt som er kommet og gået.. Det svier lidt men ellers ikke noget der sådan er genererne .. 

Kontakter en læge på mandag.. 

Men har i nogen bud på hvad det kan være? 

Det ligner det jeg har på mine hænder. Mit bliver så bare slemt i koldt vejr

Anmeld

24. januar 2015

JH12

Mor1986 skriver:

Det ligner det jeg har på mine hænder. Mit bliver så bare slemt i koldt vejr

Jeg plejer at døje rigtig meget med røde og revnet hænder i vandet, sne og kulde vejr 

Anmeld

24. januar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
JH12 skriver:

Jeg har faktisk ikke rigtig lagt mærke til hvornår det er værst.. Så bare lige her til aften at det så værre ud end tidligere, det er det samme på modsatte arm 

prøv at ligge mærke til det... for hvis det er sådan, så er det nok det samme... det jeg har er "frostskader" - det kaldte min læge i hvert fald....

jeg fik at vide at alm. sæbe kan forværre det og blev anbefalet at bruge Lipikar i stedet for... det tager også en del af kløen...

Anmeld

24. januar 2015

HVPigen

jeg ved ikke om du barbere arme . Men forleden barberede jeg mine ben og de så pludselig sådan ud selvom jeg skraber med neutral sæbe. Og det sve helt vildt nogle timer efter

Anmeld

24. januar 2015

Holst85

Det ku godt ligne, nældefeber, en allergisk reaktion.. Jeg fik nogle piller for det..

Anmeld

24. januar 2015

JH12

HVPigen skriver:

jeg ved ikke om du barbere arme . Men forleden barberede jeg mine ben og de så pludselig sådan ud selvom jeg skraber med neutral sæbe. Og det sve helt vildt nogle timer efter

Det gør jeg ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.