Væghængt puslebord fra Ønskebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.191 visninger
3 svar
1 synes godt om
24. januar 2015

Mjh1994

Hej alle

Jeg har lige opdaget at jeg er gravid (er ca 6 uger henne)

Det er min kæreste og mit første fælles barn (han har en søn fra et tidligere forhold)

Jeg ved godt det er tidligt, men vi har allerede kigget på pusleborde rundt omkring på nettet, og vi har i sinde at købe et der kan hænge på væggen på badeværelset. Vi faldt over dette fra ønskebørn http://www.onskeborn.dk/webshop/m%C3%B8bler/pusleborde/bino-v%C3%A6gpuslebord,-m-hylder-i-siden

Vi syns det er praktisk, også er der også plads til et hoved-hale fad som kan stå på højre side.. plus der er plads til bleer og vaskeklude.

Vil lige høre jeres erfaring omkring dette puslebord, er det godt eller skidt?

Har virkelig ingen forstand på sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2015

Mjh1994

Slet ingen der har erfaring ??

Anmeld

24. januar 2015

Chevro

Mjh1994 skriver:

Hej alle

Jeg har lige opdaget at jeg er gravid (er ca 6 uger henne)

Det er min kæreste og mit første fælles barn (han har en søn fra et tidligere forhold)

Jeg ved godt det er tidligt, men vi har allerede kigget på pusleborde rundt omkring på nettet, og vi har i sinde at købe et der kan hænge på væggen på badeværelset. Vi faldt over dette fra ønskebørn http://www.onskeborn.dk/webshop/m%C3%B8bler/pusleborde/bino-v%C3%A6gpuslebord,-m-hylder-i-siden

Vi syns det er praktisk, også er der også plads til et hoved-hale fad som kan stå på højre side.. plus der er plads til bleer og vaskeklude.

Vil lige høre jeres erfaring omkring dette puslebord, er det godt eller skidt?

Har virkelig ingen forstand på sådan noget

Vær OBS på maks 15 kg og væghængt! Min søn er snart på 15 kg, og er 2 1/2, men vi bruger stadig vores kommode til ham. Og ville ikke turde lægge ham op på sådan en der hænger. Men jeg er også en kylling  

Anmeld

24. januar 2015

Mjh1994

Chevro skriver:

Vær OBS på maks 15 kg og væghængt! Min søn er snart på 15 kg, og er 2 1/2, men vi bruger stadig vores kommode til ham. Og ville ikke turde lægge ham op på sådan en der hænger. Men jeg er også en kylling  

Er helt obs på det

Men vi har planer om at købe en pusle kommode til når barnet skal sove på eget værelse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.