Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver: Hmm. Kan man købe en babysovepose? Hvad hvis i putter dynen godt om hende?
Hmm. Kan man købe en babysovepose?
Hvad hvis i putter dynen godt om hende?
er prøvet... det er også bare svært fordi hun skal sove på siden... fordi hendes ganespalte er så bred at hendes tunge falder op og lukker luftvejen til næsen når hun sover...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: Viva elsker sin voksipose elsker at blive puttet i den og sover så dejligt i den... så meget så hun nu ikke er til at putte ordentligt uden den Lige nu ligger hun i den på sansegyngen næsten faldet i søvn, altså de små lure kan hun godt tage i vores arme eller på gyngen i hendes baby nest Men ikke de rigtige lure eller til natten Selvom vi har den tynde dyne i voksien syntes jeg det er varmt her inde og tænker om man kan få en til indendørs? Og ja vi har prøvet at svøbe hende, så går hun helt amok...det var ellers det Elna elskede ja de to piger er så forskellige som dag og nat
Viva elsker sin voksipose elsker at blive puttet i den og sover så dejligt i den... så meget så hun nu ikke er til at putte ordentligt uden den
Lige nu ligger hun i den på sansegyngen næsten faldet i søvn, altså de små lure kan hun godt tage i vores arme eller på gyngen i hendes baby nest
Men ikke de rigtige lure eller til natten
Selvom vi har den tynde dyne i voksien syntes jeg det er varmt her inde og tænker om man kan få en til indendørs?
Og ja vi har prøvet at svøbe hende, så går hun helt amok...det var ellers det Elna elskede ja de to piger er så forskellige som dag og nat
Hvis I har en sommerdyne og putter hende i en kortærmet body og ikke har varme på i værelset, så skal hun GODT NOK være et varmt barn for at få det for varmt.
Her bruger vi en sovepose. Dem der uden ærmer. Den Bette vågnede af hun sparkede dynen op over ansigtet så prøvede jeg denne i stedet. Evt med en løs dyne over benene her er hun nemlig meget kold.
Nu er søvnen rolig og lang :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128