Søger andre med candida svamp udbrud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. januar 2015

Hønsemor

Jeg har i forbindelse med nogle undersøgelser fundet frem til at jeg muligvis har candida svamp i kæmpe udbrud.. Ikke  noget lægen har konstateret eller noget i den dur, men tænker at det ikke skader at give "kuren" et forsøg - om ikke andet så har jeg forsøgt/prøvet..

Dog synes jeg at nettet og diverse helse hjemmesider giver nogle modstridende oplysninger, nogle steder må man gerne spise et og et andet oplyser det er bandlyst..

Så tænker det kunne være rart med nogle der måske ved lidt mere? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2015

Kay

Min gik i udbrud første gang da jeg var barn i sådan rigtig voldsomt udbrud, jeg fik høj høj feber og betændelse i alle led i kroppen

Virkelig en forfærdelig oplevelse...

Jeg gik hos en biopat og fik nogle dråber jeg ikke rigtig ved hvad var og så nogle grapefrugtekstrakt dråber 

Og så skulle jeg i år undgå alt mad med sukker...

Ved ikke om der er lavet mere forskning på det siden det er der jo nok men prøv evt at finde en biopat de kan nemlig hjælpe med naturmedicin og kost ☺ jeg lever idag med at tage sukkerfri perioder og har ikke fået "tilbagefald" 

Anmeld

23. januar 2015

Hønsemor

Kay skriver:

Min gik i udbrud første gang da jeg var barn i sådan rigtig voldsomt udbrud, jeg fik høj høj feber og betændelse i alle led i kroppen

Virkelig en forfærdelig oplevelse...

Jeg gik hos en biopat og fik nogle dråber jeg ikke rigtig ved hvad var og så nogle grapefrugtekstrakt dråber 

Og så skulle jeg i år undgå alt mad med sukker...

Ved ikke om der er lavet mere forskning på det siden det er der jo nok men prøv evt at finde en biopat de kan nemlig hjælpe med naturmedicin og kost ☺ jeg lever idag med at tage sukkerfri perioder og har ikke fået "tilbagefald" 

Jeg har kronisk senehindeskedebetændelse, ondt i alle led og i ryggen, hvor ens tarme sidder fast på. Jeg lider af hhv forstoppelse og noget lign. diarre, jeg kan sove konstant hvis jeg fik lov og så får jeg afrikaner mave hver gang jeg har spist og ligner en der er gravid i 4-5 måned hver evig eneste aften..

Jeg har før gået ved en biopat, dog med noget andet, men det er da værd at prøve igen..

Anmeld

23. januar 2015

Kay

Hønsemor skriver:

Jeg har kronisk senehindeskedebetændelse, ondt i alle led og i ryggen, hvor ens tarme sidder fast på. Jeg lider af hhv forstoppelse og noget lign. diarre, jeg kan sove konstant hvis jeg fik lov og så får jeg afrikaner mave hver gang jeg har spist og ligner en der er gravid i 4-5 måned hver evig eneste aften..

Jeg har før gået ved en biopat, dog med noget andet, men det er da værd at prøve igen..

ja det hjalp i altfald mig  

og kan kun sige at jeg har det til tider på samme måde og får også gerne bylder  mega klamt! 

men der hjælper det med et sukker stop... du kan prøve at google " det glykemiske index" (er ikke sikker på stave metoden) men der er blandt andet bogen "spis dig gravid" der er skrevet om at spise efter det glykemiske index... det er jo nemlig ikke kun rent sukker, men også mad der bliver nedbrudt til store mængder sukker man skal holde sig fra... som fx. majs bagte gullerøder og vandmelon  

jeg tænker det sådan lidt på den måde at der er nogle ting min krop bare ikke kan tåle... og kan mærke på maven med det samme hvis jeg har spist en for stor mængde af noget der ligger højt på indexet... det er bestemt ikke sjovt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.