Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Er her mon nogen fra Roskilde?
Min mødregruppe er gået i opløsning, så kunne godt tænke mig nogle ned jævnaldrende børn at mødes med
Jeg har en dreng på 7 måneder.. Og en pige på 4 men hun går jo i børnehave..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Hej piger Er her mon nogen fra Roskilde? Min mødregruppe er gået i opløsning, så kunne godt tænke mig nogle ned jævnaldrende børn at mødes med Jeg har en dreng på 7 måneder.. Og en pige på 4 men hun går jo i børnehave..
Hej Maja,
Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men jeg er 25, fra Roskilde og har en datter på snart 7 måneder. Jeg vil gerne mødes, hvis det kunne have interesse?
Kan se, at du er 25, så vi har samme alder.
Jeg er 24 og har en søn fra 11. juni 2014 Bor godt nok ikke i Roskilde men i Frederiksværk.. Men har bil så det er ikke et problem for mig!
Min mødregruppe går også snart i opløsning pga jobstart (jeg starter dog ikke igen før til sommer) men synes da også det kunne være hyggeligt at møde nogle nye mødre med børn på samme alder
Hej Maja, Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men jeg er 25, fra Roskilde og har en datter på snart 7 måneder. Jeg vil gerne mødes, hvis det kunne have interesse?
Det lyder da hyggeligt
WantingBaby2012 skriver: Jeg er 24 og har en søn fra 11. juni 2014 Bor godt nok ikke i Roskilde men i Frederiksværk.. Men har bil så det er ikke et problem for mig! Min mødregruppe går også snart i opløsning pga jobstart (jeg starter dog ikke igen før til sommer) men synes da også det kunne være hyggeligt at møde nogle nye mødre med børn på samme alder
Hvis mam er i bil er der jo heller ikke langt hvis du har mod på turen, ville det da være hyggeligt
Maja_4000 skriver: Det lyder da hyggeligt
Ja, det synes jeg da også
Har godt nok en mødregruppe, men kender ikke rigtigt andre i Roskilde, så det kunne være rart at møde nye mennesker.
BabyFreia skriver: Ja, det synes jeg da også Har godt nok en mødregruppe, men kender ikke rigtigt andre i Roskilde, så det kunne være rart at møde nye mennesker.
Kan du ikke finde mig på fb? Det er lidt nemmere at skrive derinde
Hedder Maja Jessen
Maja_4000 skriver: Kan du ikke finde mig på fb? Det er lidt nemmere at skrive derinde Hedder Maja Jessen
Det prøver jeg
Hvis du vil, må du også gerne tilføje mig.. Så kan vi evt. finde ud af noget alle 3?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128