Hormonforstyrrende stoffer i tøjet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.209 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. marts 2008

MorTilTor

Inspireret af den henvisning til en artikel omkring børn der kommer tidligt i puperteten, synes jeg lige jeg vil dele denne hjemmeside med jer, hvor jeg køber meget af mit børnetøj og samtlige hudplejeprodukter.
Jeg tror på, at man i det omfang man nu kan, skal undgå at udsætte sit barn for alt for mange allergifremkaldende -/hormonforstyrrende stoffer, og det gøres bl.a. ved at købe økologisk/svanemærket.

www.raskerollinger.dk

Hilsen Tors mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2008

Doktor Doolittle

HØRT!!!!! Plastic/gummi-tryk på børns tøj trænger ned i huden og består netop af hormonforstyrrende stoffer, så tænk meget over hvad I giver jeres børn på. Måske er det sejt med supermand på maven lige nu, men det er ikke så sejt ikke at kunne få børn om 15 år :'( Knus Tina

Anmeld

3. maj 2009

Karina78

Når jeg handler økologisk børnetøj, gør jeg det hos www.kidsofluxury.dk

De forhandler et økologisk mærke, Imps & Elfs, som er medlem af "Made-by". "Made-by" er en organisation, der bruges af modebranchen for at vise kunderne, at tøjet er er produceret forsvarligt og at man ikke har gjort brug af børnearbejde m.m. Det er en god garanti og tøjet er 100% økologisk og organisk

Anmeld

3. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Er også helt enig!

Men hvis man som mig, ikke har så mange penge til børnetøj etc. er der også meget godt økologisk (og billigt) i H og M. Og så er deres tøj generelt rost i test

Anmeld

4. maj 2009

Karina78

H&M's udvalg er også ret lækkert og jeg handler der også selv :-) Men synes egentlig ikke at Imps&Elfs er dyrere end H&M's? Hvis man kigger efter, kan man i hvert fald gøre sig nogle fund :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.