Forstoppelse og 10 dage gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
0 svar
0 synes godt om
23. januar 2015

Mother-love

hej piger.

min søn kom på flaske da han var 5 dage gammel af flere årsager.

jeg har så købt grøn allomin ( syrnet) fordi min datter ikke kunne tåle andet.

så han får bare det i alle hans dflasker. Plus han får bio gaia dråber hver dag. Som jeg erfarede var en kæmpe hjælp fra min datter.

han har haft fin afføring dagligt indtil idag så er det en hård klump han er kommet af med og han trygger virkelig. Han er ikke ulykkelig eller virker som om han har ondt eller lign. Men jeg tænker bare skal han have noget andet mme? Min datter fik syrnet fra beauvais men den fåes jo ikke mere. 

Der findes jo ikke andet syrnet end den fra allomin gØr der?

jeg tænker så også at jeg evt, vil give ham lidt vand imellem flaskerne. Men kan jeg godt have en flaske hvor der er kogt vand i, og så bruge den en hel dag eller skal det være en ny flaske hver gang jeg giver vand? For der kommer godt nok til at gå mange flasker til hvis jeg skal tage en ny hver gang han skal have en par slurke vand

kan det evt. Bare være en reaktion fordi han er kommet på flaske fra en ene dag til den anden? Skal jeg fortsat prøve at give ham grøn allomin?

han kommer fint af med prutter osv.

håber i kan hjælpe mig lidt for selvom min datter kun er 3,5 år så kan jeg virkelig ikke helt huske hvordan og hvorledes med hende

mener bare ikke vi rigtig havde nogen problemer med hende da hun kom på bio gaia dråberne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.