Gallakjole til gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.111 visninger
19 svar
1 synes godt om
22. januar 2015

Mrsopsand

Vi skal til bryllup i maj og kobberbryllup umiddelbart efter fødslen i august og jeg er derfor på jagt efter en helt fantastisk kjole som min store mave vil kunne være i. Jeg synes jeg har ledt alle sider igennem på nettet uden held. Har I nogle gode sider?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2015

modesty

Mrsopsand skriver:

Vi skal til bryllup i maj og kobberbryllup umiddelbart efter fødslen i august og jeg er derfor på jagt efter en helt fantastisk kjole som min store mave vil kunne være i. Jeg synes jeg har ledt alle sider igennem på nettet uden held. Har I nogle gode sider?

asos.com har en masse til gravide og man kan vist indsnævre søgningen til festkjoler

Anmeld

22. januar 2015

Pigent

22. januar 2015

Kay

Jeg købte bare en almindelig kjole, der er skåret under brystet og så lidt større end jeg plejer at købe �� 

Kig efter maxi kjole 

Du får lige et billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. januar 2015

Noahmor

Mrsopsand skriver:

Jeg har en hængende i skabet, hvis du er interesseret. Du må købe den billigt. Er en almindelig gallakjole, der er skåret under brystet og så fik jeg den tilpasset til mig. 

Hvad størrelse er du? 

Anmeld

23. januar 2015

Disarobi

Helt fantastiske kjoler findes på tiffanyrose.com meeen de er også dyre

Anmeld

23. januar 2015

Mamacita til 2 piger

Havde denne på til bryllup i september, samt min 30 års fødselsdag og nytår. Er SÅ glad for den, den er super behagelig at have på! 

Den er i stræk, så den passer sig til ens facon om maven er lille eller stor.. 

http://www.purlogpersille.dk/shop/mamalicious-blondekjole-27343p.html

Anmeld

24. januar 2015

Mrsopsand

modesty skriver:

asos.com har en masse til gravide og man kan vist indsnævre søgningen til festkjoler

Jeg er ude efter noget langt og der har asos desværre begrænset udvalg.

Anmeld

24. januar 2015

Mrsopsand

Noahmor skriver:

Jeg har en hængende i skabet, hvis du er interesseret. Du må købe den billigt. Er en almindelig gallakjole, der er skåret under brystet og så fik jeg den tilpasset til mig. 

Hvad størrelse er du? 

Jeg er str 44

Anmeld

24. januar 2015

Noahmor

Mrsopsand skriver:

Jeg er str 44

Så er den desværre for lille. Svarer til en 38-40. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.