- Så fik jeg lagt den rigtigt! Tror jeg da 
Ja det er jo lidt et helvede med alt det man ikke må spise, og jeg er ærlig talt ved at køre lidt død.. Har nu levet efter at jeg har fjernet alle de ting jeg ikke må spise (er stadig igang med at finde ud af de små undtagelser der er, men indtil videre har jeg boykottet alt der er under forbudt kategorien), hvilket betyder jeg kun har fået kød og grønsager de sidste 4-5 uger altså med få undtagelser hen over jul og nytår..
Er ikke den store bager, og de opskrifter jeg har set indtil videre indeholder en masse ting som nærmest er umulige at opstøve i nogen alm butik.. Og de ting man så kan opstøve er pokkers dyre...
Hvordan spicer i maden lidt op så det ikke bliver det samme og det samme hele tiden? Familien skal jo også have mad, og det gør det altså bare lidt bøvlet at vi skal stå og lave to retter nogengange... Vi har fjernet alt der hedder kartofler og ris, men har stadig en smule fuldkorns pasta fordi det må jeg jo godt spise en smule af..
Og hvordan holder i sukker trangen nede? Kan ikke slippe min cola, men har formået at lade slik blive 1 gang hver anden weekend når mit bonusbarn er her og vi så hygger..
Kosten har gjort et indryk i vægten ved at jeg har smidt 6 kg i løbet af de første 14 dage.. men det har stået stille siden, og det var egentlig det der fik mig igennem den første tid.. men nu er jeg virkelig bare begyndt at savne almindelig mad.. Og det er ikke at jeg bare kan spise det engang imellem for får så store mave smerter af det.. (Er besvimet en gang pga mavesmerter efter jeg har spist alm mad)
Nå det var en lang smøre, men håber der er nogle pco/pcos piger derude der sidder med gode ideer
Anmeld