Hej.
Jeg havde først en SA 5+5, 6+1 fik jeg en scanning og der kunne intet ses hverken i eller udenfor livmoderen.
Jeg får så taget en blodprøve HCG omkring 1200
to dage efter får jeg en ny blodprøve hvor HCG er omkring 900
En uge efter får jeg taget en blodprøve som viser at HCG er steget til 1600.
Jeg bliver sendt til akut scanning i dag og får afvide, at de intet kan se hverken i livmoderen eller på æggestokkene, men at der ikke er noget foster. Hvordan de kan se det, når de intet kan se, det er svært at vide?
De siger dog, at det er udenfor livmoderen, men ikke ved hvor det sidder.
De eneste muligheder jeg har er:
1: lade HCG tallet falde selv og måske risikere, at jeg skal opereres. (igen ved jeg ikke hvad de mener, når de siger så fast, at der ikke er noget foster? burde det så vokse?) De siger, at moderkagen er derinde et eller andet sted. Ved bare ikke hvordan de kan vurdere at fosteret er dødt når HCG er steget (ville ellers gerne have en medicinsk abort, så det kan falde), kan man det når det er graviditet udenfor livmoderen?
2: få en sprøjte som slår alle celler ihjel og kan derfor først komme i gang igen efter 3 måneder, fordi det ellers vil dræbe alt eller skade alt der kommer ind. 
Ved ikke hvad jeg skal vælge og hvordan punkt 1 gør, at jeg kan ende på operationsbordet, når de ikke mener der er noget i live. Giv mig en medicinsk abort.
Så det kan blive slået ihjel hvis det er farligt.
Har nogen prøvet noget lignende? Haft samme muligheder? Hvad skal jeg gøre?
Hvis i havde stigende HCG efter (SA) og i ikke kunne se foster, men det så faldt, hvor længe gik der så før i var i 0?
Håber i forstår nogenlunde den her stil. Jeg gør ikke altid selv.
Hjælp.