27.10 skriver:
Hej
Havde sex d.22 juni hvor kondomet sprang og tog en fortrydelses pille allerede 40 min efter. Derefter fik jeg noget der mindede om mens d. 26 til d. 28 juni men normalt varer min men fra 5- 7 dage. D. 7 august fik jeg min mens igen.
Men indenfor den tid har jeg taget 4 graviditets test og de er alle 4 negative. Men føler mig stadig en del oppustet og synes min mave er formet anderledes. Og det går mig på nerverne. Jeg kommer fra en meget striks familie, hvor graviditet udenfor ægteskab er no go!
hvad er odds for at jeg er gravid? selvom 4 tests har vist negativ, men føles helt anderledes
Det kan sagtens være fordi du er bange for at du er gravid og måske tænker for meget over det.
Det lyder som om det går dig meget på og det kan altså godt være derfor du føler dig forkert...
Tror heller ikke du skal være bange, men i stedet prøve (selvom det er svært) at lade vær med at tænke på det.
Tror ikke dy skal være bange, men hvis du vil have en fast afklaring synes jeg du skal tage til din læge og få dig testet.
Hvis du måske er bange for at dine forældre skal undres over hvorfor du tager til læge, kan du sige til sin læge det er hemmeligt. De har jo tavshedspligt...
Forklar dem hvordan du har det.
Men tag det roligt og tænk på noget andet.
Anmeld